پیچ تند مقابل استقلال


3 بازی اول استقلال درآغاز نیم فصل دوم مقابل تیم‌هایی است که با مربیان جدید گام به رقابت‌های نیم فصل دوم می‌گذارند. تیم‌هایی که در ظاهر می‌خواهند متحول شوند.

چرا ۳ بازی آغازین نیم فصل دوم دشوار است؟

استقلال در3 هفته آغازین نیم فصل دوم با تیم هایی مواجه است که از یک منظربا هم وجه مشترک دارند. آبی‌ها ابتدادرهفته شانزدهم درتاریخ 18بهمن ماه مقابل تیم پیکان قرارمی‌گیرند. پیکانی ها به تازگی حسین فرکی را به عنوان سرمربی خود معرفی کرده اند. بعد ازاین بازی استقلال درگیررقابت های لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد و طبق برنامه ای که دراختیاراین باشگاه قرارگرفته بازی هفته هفدهم آبی ها قراراست درتاریخ 5اسفند برگزارشود. دیداری مقابل تراکتورسازی تبریز.

تیمی که همچون پیکان سرمربی اش را تغییرداده و احتمالا با ژورژ لیکنز بلژیکی با چهره ای تازه گام به رقابت های لیگ خواهد گذاشت. این بازی اما زمانی برگزارخواهد شد که استقلال بازی هفته هجدهم خود را برگزار کرده است! درواقع استقلالی ها درنیم فصل دوم ابتدا بازی هفته شانزدهم را برگزارمی‌کنند بعد بازی هفته هجدهم که تاریخ 29بهمن ماه برایش درنظرگرفته شده و بعد بازی هفته هفدهم که درتاریخ پنجم اسفند است. دیداری که استقلال بین بازی با پیکان و تراکتورسازی درتاریخ 29بهمن برگزارمی‌کند نیز مقابل ذوب آهن اصفهان رقم خواهد خورد.

تیمی که به مانند تیم های پیکان و تراکتورسازی با مربی جدید گام به رقابت های نیم فصل دوم می‌گذارد. البته منصوریان که حالا سکان هدایت ذوبی‌ها را برعهده گرفته پیش ازشروع بازی های نیم فصل دوم به عنوان سرمربی سبزپوشان معرفی شد اما به هرشکل جزورقبایی محسوب می‌شود که قصد دارند با چهرهای متفاوت و به نیت جبران ناکامی های نیم فصل اول گام به رقابت های نیم فصل دوم بگذارند. نگاهی به این 3 بازی نشان می‌دهد که استقلال درآغازنیم فصل دوم کارساده ای پیش رو ندارد و رقبایی چالش برانگیز را ملاقات خواهد کرد.

دراین بین برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا نیز می‌تواند برسختی های کارآبی‌ها بیفزاید و تیم وینفرد شفررا با دردسرهای تازه ای مواجه کند. بدون شک داشتن یک نیمکت قوی و برخورداری ازیک استراتژی مناسب درنیم فل دوم استقلال را به موقعیت مکانی بهتری درجدول رده بندی نائل خواهد کرد اما مسئله این است که استقلال درنیم فصل دوم هیچ حرکتی درراه تقویت تیم خود انجام نداده است و شفرظاهرا باید باهمان داشته های خود درنیم فصل اول به مصاف رقبای نیم فصل دوم برود.

10-160

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش