رانش زمین و ریزش کوه راه ارتباطی 147 روستا در الیگودرز را قطع کرد


 رانش زمین و ریزش کوه راه ارتباطی 147 روستا در الیگودرز را قطع کرد

فرمانده انتظامی الیگودرز از رانش زمین و ریزش کوه در منطقه ززو ماهرو در این شهرستان خبر داد و گفت : این بلای طبیعی راه ارتباطی 147 روستا را قطع کرده است .

فرمانده انتظامی الیگودرز از رانش زمین و ریزش کوه در منطقه ززو ماهرو در این شهرستان خبر داد و گفت : این بلای طبیعی راه ارتباطی ۱۴۷ روستا را قطع کرده است .

به گزارش ایلنا، سرهنگ عباس محمدی گفت : رانش زمین، ریزش کوه و بارش سنگین برف در مسیر الیگودرز به بخش ززو ماهرو باعث تخریب ۳۰۰ متر از این مسیر شده است.

وی در ادامه گفت : علاوه بر رانش زمین ، ریزش کوه به داخل رودخانه نیز باعث شده بیش از ۴ میلیون متر مکعب حجم آب بالا بیاید و در نتیجه جاده ارتباطی الیگودرز به ززوماهرو در منطقه مور زرین با الیگودرز قطع شود .

فرمانده انتظامی الیگودرز افزود : در پی این حادثه راه ارتباطی ۱۴۷ روستا با جمعیتی بالغ بر ۲۱ هزار نفر با شهرستان به طور کامل قطع و فیبر نوری و برق سایت پرورش ماهی و ساختمان راهداری نیز قطع شده است.

سرهنگ محمدی با اشاره به این که ۴ روستا در معرض تخریب و سیل هستند گفت :اگر مسیر رودخانه که به دلیل ریزش مسدود شده باز گشایی نشود ، پرورش ماهی با ۳۵۰ تن تولید و راهدار خانه در بالا دست به دلیل بالا آمدن آب تخریب خواهند شد و بر اثر طغیان رودخانه چندین روستای پایین دست و سایت پرورش ماهی با ظرفیت هزارتن ، همچنین شرکت قمرود متعلق به قرارگاه خاتم الانبیا نیز در معرض خطر قرار دارند که البته با حضور ماموران و یگان های امدادی امنیت در منطقه حکمفرماست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی