مقصودی مدعی شد: در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا فساد بیداد می‌کند


نماینده مردم سبزوار در مجلس گفت: در فجر 57 با سلاطین فساد، رشوه‌خواری، جیره‌خواری، رانت‌خواری، بی‌عدالتی، فاصله طبقاتی و تبعیض مبارزه شد اما اکنون چگونه عمل می‌شود؟

تولیدو تجارت | ایسنا | 3 ساعت پیش |1/21/2019 1:37:34 PM 69 بازدید

مقصودی مدعی شد: در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا فساد بیداد می‌کند

به گزارش ایسنا، حسین مقصودی در نطق میان‌دستور امروز (دوشنبه) مجلس گفت: به رییس‌جمهور و وزرای آموزش و پرورش، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت گل اهداء می‌کنم.

وی با بیان این که «این گل‌ها را تقدیم کردم چون وضعیت بازار گوشت و محصولات کشاورزی وخیم است» مدعی شد: در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا فساد بیداد می‌کند، سیاسی کاری سرلوحه دکتر بطحایی شده و برای بهبود وضعیت فرهنگیان فقط شعار می دهد و از رییس جمهور، تدبیر و امیدی ندیدیم.

پس از این سخنان مقصودی، مسعود پزشکیان رییس جلسه، گفت: بی‌کاری مگر؟ این چه کاری است که انجام می‌دهی؟

نماینده مردم سبزوار در مجلس ادامه داد: نمایندگان و رییس‌جمهورِ عزیز اگر به راه امام (ره) و شهداء ایمان دارید دهه فجر ۵۷ را یادآوری می‌کنم. در آن مقطع با سلاطین فساد، رشوه‌خواری، جیره‌خواری، رانت‌خواری، بی‌عدالتی، فاصله طبقاتی و تبعیض مبارزه شد. علل هر واقعه را باید در حوادث گذشته آن جستجو کرد. آگاهی عمیق و ریشه‌دار از مسائل ۴۰ ساله انقلاب موجب توانمندی ما خواهد شد، دلیل اینکه امام (ره) پرچم رهایی و آزادی را در کنار مردم بر دوش کشید و بر ضد شاه و فساد مبارزه کرد چه بود؟

وی ادامه داد: اگر شرایط امروز کشور را نگاه کنیم متوجه می‌شویم که اوضاع خوب نیست و اگر خود را اصلاح نکنیم حتما دوباره دهه فجر ۵۷ با اصلاحات و اتکاء به مبانی امام و رهبر انقلاب همانند قیام ۹ دی ۸۸ تکرار می‌شود. رهبر فرزانه انقلاب بارها و بارها فرمودند با استکبار و استعمار مبارزه کنیم و امام (ره) هم فرمودند «آمریکا از انگلیس بدتر است و انگلیس از آمریکا بدتر و شوروی از هر دو آنها بدتر است» اما امروز به برجام و FATF و دیگر اسناد استعماری و استکباری امید می‌بندیم. آقای رئیس‌جمهور شما که امروز داعیه مبارزه با فساد و افشای مفسدان را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید، نگاهی به پرونده اطرافیان و نزدیکان خود بیندازید که سلطان موز چه نسبتی با شما دارد؟ نگاهی به پرونده‌های نزدیکترین افراد به خود و بعضا دختران معاونین خود بیندازید.

مقصودی ادامه داد: آقای رئیس‌جمهور شما به سبزوار آمدید و قول دادید خط آهن عملیاتی شود، استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری سبزوار ساخته شود و قول دادید جاده سبزوار به سلطان‌آباد دو بانده شود اما چرا خبری از این وعده‌هایتان نیست؟

انتهای پیام

خبرنگار: هادی فرهنگ‌زاد
دبیر: محمد نوراللهی

برچسب ها:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد