حفظ روحیه انقلابی در کنار مبانی اعتقادی، ضامن بقای انقلاب است


حفظ روحیه انقلابی در کنار مبانی اعتقادی، ضامن بقای انقلاب است

حجت الاسلام بابایی گفت: حفظ روحیه انقلابی در کنار مبانی اعتقادی، ضامن بقای انقلاب است و باید برای این مهم تلاش بیشتری انجام شود.

حجت الاسلام « سید محمد بابایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان افزود: بصیرت افزایی، تعمیق معنویت، معرفت افزایی و توانمندسازی دینی و انقلابی از جمله اهداف مهمی است که در این دوران برعهده داریم و هرکدام از ما باید برای توسعه و بسط این ارزش ها تلاش کنیم.

وی با گرامیداشت ایام فاطمیه گفت: حضرت فاطمه (س) از جایگاه خاصی در دین اسلام برخور دارند و آئین های سوگواری آن حضرت باید در شان و منزلت ایشان برگزار شود و در این ایام طوری برنامه ریزی شود که برنامه های دهه فجر و شهادت این بانوی بزرگوار بدرستی انجام شود.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر بیان داشت: انتظار است ضمن بزرگداشت پیروزی انقلاب و بیان بالندگی ها و عظمت ایران اسلامی، هیئت های مذهبی با برپایی مجالس سوگ و عزا در ایام فاطمیه، ضمن ترویج شعائر دینی، در پاسداشت حرمت صدیقه کبری(س) تلاش کنند.

حجت الاسلام بابایی افزود: اکنون می بیینیم که دشمن هر روز با ترفند و توطئه جدیدی برای ضربه زدن به انقلاب و نظام وارد صحنه شده است و در چنین شرایطی مهم ترین وظیفه ما حفظ ارزش ها و باورهای انقلاب و ترویج شعائر دینی است که با الگوبرداری از اهل بیت(ع) در نظام ما جریان دارد.

وی یادآور شد: در شرایط دشوار جنگ نرم فرهنگی و تمدنی به سر می‌بریم و همه باید بدانیم و هوشیار باشیم که دشمن برای ضربه زدن به این نظام از هیچ تلاش فروگذار نیست و ما باید با اراده قوی، همت و همکاری برای قدرت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی تلاش کنیم.

این مسئول در ادامه، دهه فجر را دهه نور و روشنایی و گذر از تاریکی برای انقلاب ما عنوان کرد که باید در این ایام با توان بیشتری برای بیان دستاوردهای انقلاب وارد صحنه شده و به همه نشان دهیم که پایه های این انقلاب همچنان محکم و استوار است و مردم و مسئولان، مستحکم تر از گذشته برای حفظ انقلاب تلاش دارند.

حجت الاسلام بابایی گفت: برگزاری مسابقه های مختلف فرهنگی، قرآنی و دینی با محوریت انقلاب، گفتمان های دینی، روشنگری در راستای دستاوردهای 40 ساله انقلاب در مساجد و منبرها، بیان آرمانهای شهدا، توجه به ایام فاطمیه و تاثیر الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار(ع) بر نهضت امام (ره) و ترویج سبک زندگی اسلامی از جمله برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر است.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بی پیکر