نکته آماری؛ لوییس سوارز، پنجمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا شد


نکته آماری؛ لوییس سوارز، پنجمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا شد

سوارز بدون تردید یکی از بهترین مهاجمان و خریدهای تاریخ بارسلونا است حتی اگر این هفته‌ها در بهترین فرمش...

طرفداری - لوییس سوارز، ستاره اروگوئه‌ای خط حمله بارسلونا به پنجمین گلزن برتر تاریخ این باشگاه تبدیل شد.

به گزارش سایت رسمی بارسلونا، بارسا شب گذشته موفق شد در هفته بیستم لالیگا در نیوکمپ، لگانس را با نتیجه 3-1 شکست داده و بار دیگر با 5 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو مادرید در صدر جدول قرار بگیرد. گل دوم بارسا در این بازی را لوییس سوارز به ثمر رساند تا حالا رسما به پنجمین گلزن برتر تاریخ باشگاه تبدیل شود. آمار، حیرت انگیز است.

نکته آماری؛ لوییس سوارز، پنجمین گلزن برتر تاریخ بارسلونا شد

سوارز از زمان پیوستن به بارسلونا در تابستان 2014، به هر تیمی در هر تورنمنتی گل زده و این روند ادامه دارد. او توانسته در 223 بازی، 167 گل به ثمر برساند تا وارد جمع پنج گلزن برتر تاریخ باشگاه شود. در این رده بندی مسی صدرنشین بلامنازع است. فوق ستاره آرژانتینی تاکنون 577 گل به ثمر رسانده است. نفر دوم سزار است با 232 گل. کوبالا و سامیتیر هم به ترتیب با 194 و 184 گل زده در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند. بنابراین سوارز برای رسیدن به رتبه چهارم و گرفتن جای اسطوره‌ای چون سامیتیر، به 18 گل دیگر نیاز دارد.

از این 167 گل، 125 گل در لالیگا به ثمر رسیده است. اوج کار سوارز به فصل 2015/16 برمی‌گردد که او با زدن 40 گل در لیگ، همزمان جایزه پیچیچی و کفش طلای اروپا را تصاحب کرد. ال پیستولرو در آن فصل در مجموع 59 گل با پیراهن بارسلونا به ثمر رساند. این داستان ادامه دارد...

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انداختن جسد در بشکه اسید برای مخفی ماندن جنایت + جرئیات و اعتراف قاتل