جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن 97)


در بحبوحه اعلام قیمت جدید خودروهای سایپا و ایران‌خودرو و کشاکشی که برای گرانی‌های اخیر در مورد محصولات این شرکت وجود دارد و گلایه‌های زیادی نیز در مورد عدم تحویل یا تاخیر در تحویل محصولات این دو شرکت بزرگ خودروسازی کشورمان وجود دارد، کرمان موتور در اقدامی جالب از شرایط فروش نقد و اقساط جدید شاسی بلندهای خود یعنی جک اس 3 و لیفان ایکس 60 رونمایی...

در بحبوحه اعلام قیمت جدید خودروهای سایپا و ایران‌خودرو و کشاکشی که برای گرانی‌های اخیر در مورد محصولات این شرکت وجود دارد و گلایه‌های زیادی نیز در مورد عدم تحویل یا تاخیر در تحویل محصولات این دو شرکت بزرگ خودروسازی کشورمان وجود دارد، کرمان موتور در اقدامی جالب از شرایط فروش نقد و اقساط جدید شاسی بلندهای خود یعنی جک اس ۳ و لیفان ایکس ۶۰ رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با تسهیلات قابل توجه و بلند مدت اقدام به خرید خودرو نمایند.

به گزارش چرخان، شرکت خودروسازی کرمان موتور در اطلاعیه‌ای از جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط دو محصول پرطرفدار خود یعنی لیفان ایکس ۶۰ و جک اس ۳ رونمایی کرد که مشتریان می‌توانند با شرایط متنوع از این فروش ویژه استفاده نمایند.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن 97)از نکات جالب توجه این اطلاعیه وجود شرایط متنوع فروش و پیش فروش به روش‌های مختلف است که عملا دست مشتری را برای ثبت سفارش و خرید خودرو باز می‌گذارد. همچنین تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی نیز برای خریداران در نظر گرفته شده است که برای خرید این خودرو بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن 97)شرایط فروش و پیش فروش نقد و اقساط جک اس ۳

اولین شرایط فروش اعلام شده از سوی کرمان موتور مربوط به جک اس ۳ است که مشتری می‌تواند در فروش و پیش فروش نقد و نقد و اقساط این محصول ثبت سفارش نماید. قیمت محصول مورد نظر ۱۶۱ میلیون تومان عنوان شده است که در مدل فروش فوری مشتری کل مبلغ را در زمان ثبت سفارش پرداخت می‌کند و با موعد تحویل یکماهه، خودروی خود را تحویل می‌گیرد.

در دومین مدل فروش فوری یکماهه نیز مشتری می‌تواند از تسهیلات ۱۲ تا ۴۸ ماهه بهره مند شود که با توجه به پیش پرداخت اولیه امکان استفاده از تسهیلات حدود ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بهره مند شوند. چک‌ها به صورت اقساط سه ماهه از مشتری دریافت می‌شود و تا پایان اقساط نیز سند خودرو در رهن کرمان موتور خواهد بود.

جریمه تاخیر خودروها ۲٫۵ درصد ماهانه تعیین شده و خودروهای مذکور با بیمه بدنه به مشتری واگذار می‌شود که هزینه مربوطه نیز از وی دریافت می‌گردد. کلیه هزینه‌های قانونی نیز طبق زمان تحویل محاسبه خواهد شد و مشتری بایستی هزینه‌های مربوط را پرداخت نماید.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن 97)در شرایط پیش فروش این خودرو نیز مشتریان می‌توانند به دو روش پرداخت کامل مبلغ در ابتدا اقدام به ثبت سفارش نمایند که به پیش پرداخت مشتریان سود مشارکت ۲۱ درصدی تعلق می‌گیرد. در شرایط پیش فروش اقساطی نیز مشتری از تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی کرمان موتور بهره مند می‌شود که این تسهیلات با بازه اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماه قابل انتخاب است که اقساط در چک‌های سه ماهه از مشتری دریافت می‌گردد.

همچنین گفتنی است که پیش پرداخت اولیه برای ثبت سفارش در پیش فروش اقساطی چیزی در حدود ۲۴ میلیون تومان تعیین شده است و مابقی نیز در اقساط ۱۶ میلیون تومانی از مشتری دریافت می‌گردد که این مبالغ به تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی افزوده می‌شود.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن 97)تمامی خودروهای مذکور در شرایط پیش فروش نقد و اقساط با مدل ۹۸ به مشتریان تحویل داده می‌شود و همچنین مشتریانی که به روش اقساطی اقدام به ثبت سفارش می‌کنند بایستی هزینه بیمه بدنه خودرو در زمان پرداخت اقساط را بپردازد.همچنین سند خودروها در رهن کرمان موتور خواهد بود.

سود مشارکت در نظر گرفته شده برای پیش فروش نقد و اقساط جک اس ۳ به میزان ۱۵ درصد در نظر گرفته شده است و سود انصراف نیز ۱۲ درصد قید شده و مشتری از جریمه تاخیر ۲٫۵ درصد ماهانه در صورت تاخیر در تحویل بهره مند خواهد شد. موعد تحویل تمامی خودروها نیز تیرماه ۹۸ بوده و هزینه‌های قانونی در پرداخت آخر اعمال شده و از مشتری دریافت می‌گردد که طبق تعرفه همان زمان خواهد بود.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن 97)شرایط پیش فروش نقد و اقساط لیفان ایکس ۶۰

خودروی بعدی موجود در این شرایط فروش ویژه بهمن ماه لیفان ایکس ۶۰ است که یکی از قدیمی‌ترین محصولات کرمان موتور و آزموده‌ترین آنهاست که توانسته بازار خود را در شاسی بلندهای ارزان قیمت پیدا کند. قیمت این خودرو ۱۳۵ میلیون تومان قید شده است که به دو روش فروش نقدی فوری و فروش اقساطی فوری قابل سفارش خواهد بود.

در مدل فروش فوری نقدی مشتری تمام مبلغ را ابتدا به حساب کرمان موتور واریز می‌کند که موعد تحویل آن یکماهه بوده و خودرو با مدل ۹۷ به مشتری واگذار می‌شود. جریمه تاخیر در تحویل نیز برای این خودرو ۲٫۵ درصد ماهانه قید شده است که البته بعید به نظر می‌رسد که تاخیری در تحویل وجود داشته باشد.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن 97)در روش فروش اقساطی نیز مشتری با پیش پرداخت حدود ۴۷ تا ۷۴ میلیون تومان سفارش خود را ثبت می‌کند که تسهیلات در نظر گرفته شده برای این خودرو نیز چیزی در حدود ۶۰ تا ۸۰ میلیون تومان به نظر می‌رسد. اقساط تسهیلات نیز در بازه ۱۲ تا ۴۸ ماه طبق انتخاب مشتری قابل تسویه خواهد بود که اقساط به صورت سه ماهه و در قالب یک چک دریافت می‌گردد.

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن ۹۷)

منبع

شاید مقاله های دیگر وب سایت روژان :را هم دوست داشته باشید

جدیدترین شرایط فروش نقد و اقساط شاسی بلندهای کرمان موتور اعلام شد (بهمن 97)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید