تولید خودرو شاسی بلند بیسو در ایران آغاز شد (+عکس)


بعد از T3 و T5 که هم اکنون با استاندارهای 85 گانه جدید در حال تولید است بنا داریم تا در سال آینده مدل بیسو T7 را نیز تولید و روانه بازار کنیم.

شرکت سیف خودرو با خرید و تجهیز کارخانه مرتب اقدام به تولید 2 مدل خودرو از برند چینی بیسو کرده است . مدیران این شرکت روز گذشته با دعوت از خبرنگارن در یک کنفرانس خبری علاوه بر ارائه فعالیت ها و برنامه های خود امکان بازدید از خط تولید این خودرو را فراهم کردند که گزارش فوق ماحصل بازدید یک روزه از این مجموعه است.

تولید خودرو شاسی بلند بیسو در ایران آغاز شد (+عکس)

به گزارش خبرنگار عصر ایران در ابتدای این مراسم پیمان قمصری معاون اجرایی سیف خودرو با اشاره فعالیت های انجام گرفته در زمینه نوسازی خط تولید کارخانه مرتب و تبدیل آن به خط تولید جدید گفت: در سال گذشته پس از خرید گروه تولیدی مرتب به دلیل قدیمی بودن تجهیزات و سایت تولیدی، مجبور به اعمال تغییر کلی در این کارخانه و نوسازی آن شدیدم و طی یک سال حدود 20 میلیارد تومان برای بازسازی و اعمال تغییر در خط تولید هزینه انجام شد تا این سایت تولیدی قدیمی به استانداردهای روز بیسو و ایران برساند.

تولید خودرو شاسی بلند بیسو در ایران آغاز شد (+عکس)

وی با اشاره به راه اندازی فاز دوم کارخانه در کاشان ادامه داد: فاز دوم گسترش سیف خودرو، سایت تولیدی کاشان است که این شرکت در حال طراحی و تجهیز آن است. این سایت حدود یک میلیون متر مربع وسعت دارد و در صورت تجهیز و بهره برداری، می‌توان در هر ساعت هشت دستگاه خودروی بیسو را در آن تولید کرد که بالغ بر 2000 فرصت شغلی را به صورت مستقیم ایجاد خواهد کرد.

به گفته معاون اجرایی سیف خودرو این شرکت بنا دارد تا از خرداد 97 به فاز 20 درصد داخلی سازی دست یابد و از آن تاریخ پک‌های بیسو به صورت تمام CKD برای این شرکت ارسال خواهد شد و اتاق سازی را نیز فعال می کنیم.
وی ادامه داد: سایت فعلی سیف خودرو در گروه تولیدی مرتب، قادر است در یک روز کاری و یک شیفت کوتاه، 20 خودرو را تولید کند که در یک شیفت بلند این تعداد به 27 دستگاه افزایش می یابد.

وی با اشاره ورود محصولات جدیدتر و تولید آن در ایران خاط نشان کرد: بعد از T3 و T5 که هم اکنون با استاندارهای 85 گانه جدید در حال تولید است بنا داریم تا در سال آینده مدل بیسو T7 را نیز تولید و روانه بازار کنیم.

تولید خودرو شاسی بلند بیسو در ایران آغاز شد (+عکس)

معاون اجرایی سیف خودرو در خصوص اولین محصول تولیدی این کمپانی بیان کرد: در حال حاضر، بیسو T3 اولین محصولی است که روی خط تولید سیف خودرو رفته و جزو اولین خودروهایی است که با استاندارد‌های 85 گانه ایران به بازار عرضه می‌شود. این در حالی است که بسیاری از رقبای این خودرو قادر به پاس کردن استانداردهای 85 گانه ایران نیستند.

وی در پاسخ پرسشی در زمینه نگرانی مشتریان از تامین قطعات و خدمات پس از فروش این شرکت گفت: هشت درصد قیمت هر پارت CKD که از چین به ایران ارسال می‌شود به قطعات یدکی تعلق دارد و از این رو مشتری از هنگامی که خودرو را تحویل می‌گیرد، در نمایندگی‌های سراسر کشور قادر به دریافت خدمات مربوطه و تامین قطعات یدکی است.

در ادامه این برنامه خبرنگاران از خط تولید این شرکت بازدید کردند که گزارش تصویری آن آمده است. برای مشاهد عکس ها در ابعاد بزرگ بر روی آن کلیک نمایید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگرانی که در بستر بیماری هستند / برای آن ها دعا کنید! + عکس و اسامی تلخ