بازدید روحانی از نمایشگاه کسب و کارهای آینده


بازدید روحانی از نمایشگاه کسب و کارهای آینده

رئیس جمهور صبح امروز با حضور در وزارت ارتباطات از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد که پس از این دیدار نشستی با وزیر و معاونان وی خواهد داشت. نوشته بازدید روحانی از نمایشگاه کسب و کارهای آینده اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

به گزارش تجارن‌نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهور صبح دوشنبه با حضور در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایشگاه کسب و کارهای آینده بازدید کرد.

در این بازدید، با توضیحات محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و متخصصان و مدیران این عرصه در جریان چگونگی حوزه‌های گوناگون این کسب و کارها، استار تاپ‌های فعال ایرانی در این حوزه‌ها و روند برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای توسعه این مشاغل قرار گرفت.

نمایشگاه «کسب و کارهای آینده» با توجه به ضرورت طرح موضوعات ملموس از کاربرد فناوری های روز دنیا، سناریو چیدمان حوزه های موضوعی از شهر هوشمند و نقشه و با طرح فناوری‌های مالی، کسب و کارهای فضا پایه، گردشگری هوشمند، صنایع خلاق در بخش کاربردهای فناوری شروع و در ادامه با ارائه فناوری های هوش مصنوعی و تحلیل داده، رایانش ابری، اینترنت اشیا و رمز ارزها و زنجیره بلوک به پایان می رسد.

رئیس جمهور پس از این بازدید، نشستی با وزیر، معاونان و مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد داشت.


بازدید روحانی از نمایشگاه کسب و کارهای آینده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !