کافه تی بوک رامسر


کافه تی بوک رامسر یک کافه نوستالژی و شیک ویژه سخت پسندان می باشد.راه دسترسی به کافه تی بوک رامسر بسیار راحت می باشد. کافه تی بوک در رامسر کمی قبل تر از میدان سیمرغ قرار گرفته است . کافه حالت خانه مانند دارد و با ورود به کافه حس خوبی را تجربه میکنید. جای […] نوشته کافه تی بوک رامسر اولین بار در جاهای دیدنی ایران. پدیدار شد.

کافه تی بوک رامسر یک کافه نوستالژی و شیک ویژه سخت پسندان می باشد.راه دسترسی به کافه تی بوک رامسر بسیار راحت می باشد. کافه تی بوک در رامسر کمی قبل تر از میدان سیمرغ قرار گرفته است . کافه حالت خانه مانند دارد و با ورود به کافه حس خوبی را تجربه میکنید. جای جای کافه پر از وسایل نوستالژیست از بازی های قدیمی گرفته تا کاست نوار.
کافه تی بوک یکی از کافه هاییست که علاوه بر کافه بودن به عملکرد فرهنگی اش هم بسیار معروف است. در این کافه معرفی نویسنده های جدید، کتابهای جدید انجام میشود و معمولا هر یکی دو هفته مراسم حافظ خوانی هم اجرا میشود. این کافه جوی شبیه به خانه دارد و با وسایل قدیمی که در انجا میبینید به گذشته پرتاب خواهید شد. کافه تی بوک رامسر دم نوش چای سبز فوق العاده ای دارد که کیفیت مناسبی سرو می شود. سرویس دهی کافه خوب است. قیمتها هم مناسب هستند. در مجموع جو ارام و بسیار خوبی دارد و قسمتی از کافه هم کتابخانه است.
کافه تی بوک رامسر دارای کادر مجرب و حرفه ای می باشد همچنین دارای اینترنت رایگان است و شما می توانید از طریق سیری در ایران تجربیات خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

آدرس :رامسر – نرسیده به میدان سیمرغ

کافه تی بوک رامسر
کافه تی بوک رامسر

کافه تی بوک رامسر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | ماجرای پخش شدن عکس‌های نعیمه نظام دوست در ویلای کردان؛ غافلگیر شدن خانم بازیگر...