سعد سهیل: تجربه، کفه ترازو را برای ایران سنگین‌تر کرد/ الشیبه: می‌توانستیم پیروز شویم!


سعد سهیل: تجربه، کفه ترازو را برای ایران سنگین‌تر کرد/ الشیبه: می‌توانستیم پیروز شویم!

مدافع تیم ملی فوتبال عمان به تجربه بالای بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اذعان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ورزشی توفه عمان، سعد سهیل پس از شکست شب یکشنبه تیم ملی فوتبال عمان برابر ایران در مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از هواداران به خاطر حمایت‌هایشان قدردانی کرد.

این بازیکن 31 ساله تیم ملی فوتبال عمان درباره شکست برابر ایران و حذف از جام ملت‌های آسیا 2019 گفت: از بازی و سطح فنی که برابر ایران به نمایش گذاشتیم خوشحالیم. ایران از توانمندی‌های فردی و ضربه پنالتی به دست‌آمده استفاده کرد و پیروز شد. اگر ما از پنالتی دقیقه نخست بازی استفاده کردیم شرایط دیگری بر بازی حاکم می‌شد.

سعد سهیل ادامه داد: تجربه، کفه ترازو را برای این سنگین‌تر کرد. عمان بازی بزرگی را برابر ایران انجام داد اما با قدرت فیزیکی بالا و نظم تیمی حریف مواجه شدیم. از حالا باید به آینده فوتبال عمان فکر می‌کنیم.

محمد الشیبه، دیگر بازیکن خط دفاعی تیم ملی فوتبال ایران نیز اظهار داشت: پنالتی که از دست دادیم می‌توانست به معنای بازگشت ما به بازی باشد. ایران یک تیم بسیار قدرتمند است و عمان برای پیشرفت باید همچنان در آینده کار کند.

او افزود: خسته بودیم اما این بهانه‌ای برای شکست نیست. بازی قدرتمندانه‌ای برابر ایران انجام دادیم و می‌توانستیم پیروز شویم!

تیم ملی فوتبال ایران با کسب پیروزی 2 بر صفر برابر عمان حریف چین در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها