استاندار همدان: سربازان گمنام امام زمان(عج)، باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند


استاندار همدان: سربازان گمنام امام زمان(عج)، باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران هستند

استاندار همدان گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج)، باعث افتخار نظام جمهوری اسلامی هستند و مردم با شنیدن نام وزارت اطلاعات احساس امنیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ سید سعید شاهرخی که در مراسم افتتاحیه نمایشگاه موزه عبرت و ضد تروریسم در همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: انقلاب اسلامی، ارزش های اسلامی و استقلال ملی را احیا کرد.

وی با اعلام اینکه امروز ایران اسلامی، الگوی مردم سالاری دینی است، خاطرنشان کرد: مردم استان همدان همگام با سایر ملت بزرگ ایران در پیروزی انقلاب اسلامی نقش تأثیرگذاری داشته است.

شاهرخی با اشاره به اینکه استان همدان، مبارزین انقلابی چون گروه ابوذر نهاوند و خانم مبارز و انقلابی چون سرکار خانم دباغ را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: برگزاری نمایشگاه موزه عبرت و مبارزه با تروریسم حرکت خوبی در جهت آگاهی بخشی به جوانان و اقشار مختلف مردم است.

لازم به ذکر است، نمایشگاه موزه عبرت ایران و ضد تروریسم که به همت سربازان گمنام امام زمان (عج) در همدان برپاست، شامل بخشی از مخوف ترین شکنجه ‌گاه های رژیم پهلوی و بازداشتگاه کمیته مشترک ضد خرابکاری ساواک است.

در این نمایشگاه گوشه ای از رشادت های مردم و مسئولان انقلابی کشور در مبارزه با طاغوت، اقدامات تروریستی دشمن و همچنین بخشی از فعالیت‌های عملیاتی و اطلاعاتی ضد تروریسم ایران به نمایش گذاشته شده است.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم مردم آزاد است و شهروندان می‌توانند همه روزه از یکم تا بیست و دوم بهمن ماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این نمایشگاه که در محل تالار قرآن و مرکز همایشهای بین المللی همدان برپاست، بازدید کنند.

۴۶

کد خبر 1224328

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته