پیشرفت‌های صلح و اجماع منطقه‌ای؛ محور دیدار داودزی و خلیلزاد


پیشرفت‌های صلح و اجماع منطقه‌ای؛ محور دیدار داودزی و خلیلزاد

در دیدار خلیلزاد و داودزی، دو طرف بر روی موضوعات مرتبط و پیشرفت‌های پروسه صلح و هماهنگی‌های بیشتر برای اجماع منطقه‌ای جهت آغاز مذاکرات صلح بین حکومت افغانستان و گروه طالبان بحث و تبادل نظر...

به گزارش خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، »محمد عمر داوودزی» نماینده ویژه رییس جمهور افغانستان در امورد منطقه‌ای و رییس دارالانشای شورای عالی صلح این کشور، با «زلمی خلیلزاد» نماینده آمریکا در امور افغانستان که روز سه‌شنبه به کابل سفر کرد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، دو طرف بر روی موضوعات مرتبط و پیشرفت‌های پروسه صلح و هماهنگی‌های بیشتر برای اجماع منطقه‌ای جهت آغاز مذاکرات صلح بین حکومت افغانستان و گروه طالبان بحث و تبادل نظر کردند.

در این دیدار ژنرال میلر فرمانده نیروهای ناتو در افغانستان نیز حضور داشت.

به گزارش فارس، خلیلزاد، در دومین دور از سفرهای خود به منطقه سه‌شنبه وارد کابل شد. وی در دیدار با مشاور امنیت ملی و وزرای دفاع و کشور افغانستان بر ادامه روند صلح به رهبری حکومت افغانستان تاکید کرد.

همزمان با سفر خلیلزاد به منطقه، طالبان در بیانیه‌ای تهدید کرد که اگر آمریکا به شروط این گروه عمل نکند هرگز به پای میز مذاکره نخواهد آمد. در پی این اظهارات، خلیلزاد این اعلام کرد که اگر طالبان بخواهد جنگ را ادامه دهد، آمریکا نیز با آنها خواهد جنگید.

/انتهای پیام/

پیشرفت‌های صلح و اجماع منطقه‌ای؛ محور دیدار داودزی و خلیلزاد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022