22 بهمن نمایش قدرت اسلام در جهان است


22 بهمن نمایش قدرت اسلام در جهان است

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در دورانی به پیروزی رسید که می‌خواستند نام و تمدن الهی را خاموش کنند، گفت: امروز به یاری خداوند متعال ملت ایران در مقابل با کفر جهانی ایستادگی می‌کند و برهمین اساس22 بهمن یک نمایش قدرت اسلامی در جهان خواهد بود.

22 بهمن نمایش قدرت اسلام در جهان است

به گزارش ایکنا از کردستان،آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 30 دی ماه در جلسه نهایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان کردستان با اشاره به اثار و برکات انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: به برکت این انقلاب شکوهمند مردمی ما امروز در جزء کشورهای برتر منطقه و جهان هستیم.
وی افزود: قبل از انقلاب برخی از کشورهای همسایه در زمینه‌های مختلف از ما پیشرفته‌تر بودند اما امروز با نگاهی کوتاه به دستاوردهای انقلاب و مقایسه پیشرفت‌های ایران اسلامی با کشورهای منطقه به فاصله چشمگیر آن پی خواهیم برد.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اعلام اینکه ما امروز به برکت انقلاب جزء کشورهای برتر جهانیم، افزود: کشور ایران اسلامی با فاصله چشمگیری با سایر کشورها در منطقه نیز جزء کشورهای برتر است.
وی با اعلام اینکه برتری انقلاب اسلامی به واسطه حفظ ارزش‌ها و معنویات بوده است، اعلام کرد: امنیتی که امروز در کشور به برکت انقلاب به وجود آمده قابل مقایسه با سایر کشورها نیست.
نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه مسئولان جشن چهل سالگی انقلاب را جدی بگیرند، عنوان کرد: امسال که چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بوده، باید برنامه‌ها و جشن‌های پیروزی انقلاب بیشتر مورد توجه قرار گیرد.
وی با اعلام اینکه انقلاب اسلامی در دورانی به پیروزی رسید که می‌خواستند نام و تمدن الهی را خاموش کنند، بیان کرد: امروز به یاری خداوند متعال ملت ایران در مقابل با کفر جهانی ایستادگی می‌کند و برهمین اساس۲۲ بهمن یک نمایش قدرت اسلامی در جهان خواهد بود.
آیت‌الله حسینی شاهرودی با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب برای آگاهی بخشی به جوانان منتقل شود، بیان کرد: ما نباید اجازه دهیم که فرهنگ غرب در قلب و روح آینده‌سازان کشور رسوخ کند و آنان در دام فتنه‌های دشمن گرفتار شوند.
وی با اشاره به ترفندهای مختلف دشمن برای به چالش کشیدن نهضت انقلاب اسلامی عنوان کرد: در این راستا برگزاری برنامه‌های دهه فجر امسال و جشن پیروزی انقلاب باید بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.
نماینده ولی فقیه در کردستان ادامه داد: بسیاری از کشورها و ملت‌های تحت ستم جهان نیز ازآثار و برکات و انقلاب بهره‌مند شده‌اند و تمام آحاد جامعه بویژه جوانان باید از این دستاوردها و پیشرفت‌ها اطلاع پیدا کنند.
وی تأکید کرد: امسال در برنامه‌های فرهنگی بیشتر به معرفی اصل نظام و انقلاب توجه شود و تمام تغییرات اساسی که در سایه خدمات این نهضت در زیرساخت ها شکل گرفته هم باید برجسته شود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یادآور شد: بسیاری از جوانان ما فقط اطلاعاتی محدودی از انقلاب دارند وهنوز با حقیقت و ثمرات انقلاب آشنایی ندارند و این امر می‌طلبد که خروجی جشن‌های انقلاب، آشنایی جوانان با واقعیت و حقیقت نظام باشد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش