دوره بصیرت در تیپ 37 زرهی شیراز به پایان رسید


دوره بصیرت در تیپ 37 زرهی شیراز به پایان رسید

دوره 276 بصیرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور، همسران و فرزندان تیپ 37 زرهی شیراز پس از چهار روز به پایان رسید و گواهینامه پایان دوره به شرکت کنندگان اهداء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، امروز (شنبه 29 دی) مراسم اختتامیه دوره 276 بصیرت نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه کارکنان پایور، همسران و فرزندان تیپ ۳۷ زرهی با حضور حجت الاسلام عزیز رقایی هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس سرهنگ مهدی احمدی افشار فرماندهی و حجت الاسلام شهباز فضلی رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۳۷ زرهی و کارکنان و خانواده های شرکت کننده در تالار حضرت امام خمینی (ره) تیپ ۳۷ زرهی برگزار شد.

«حجت الاسلام فضلی»، رئیس عقیدتی سیاسی تیپ ۲۷ زرهی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری این دوره و تقدیر و تشکر از فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی به دلیل حمایت ها و همکاری ها در برگزاری این دوره در خصوص و اهداف و فواید دوره بصیرت جهت کارکنان و خانواده ها، مطالبی بیان کرد.

سرهنگ احمدی افشار، فرماندهی تیپ ۳۷ زرهی در ادامه این مراسم طی سخنانی به حوادث و توطئه هایی که دشمنان این مرز بوم در جهت براندازی این نظام مقدس طراحی کرده بودند مانند جنگ ۸ ساله اشاره کرد و گفت: با تدابیر روح بخش امام راحل (ره) و تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و خدمتگذاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمامی این توطئه ها خنثی و نقش بر آب شد.

وی افزود: بعد از جنگ هشت ساله ایادی استکبار به این نتیجه رسیدند که با جنگ و قدرت فیزیکی نمی توانند با | این نظام مقدس مقابله نمایند لذا به جنگ نرم و شبیخون فرهنگی روی آوردند.

سرهنگ احمدی افشار در ادامه خاطرنشان کرد: برابر فرمایشات مقام معظم رهبری امروز بصیرت برای جامعه ما | بسیار ضروری است و اگر خانوادهای ما درست صحیح و قوی و برابر سنت های الهی تشکیل گردند، قطعا جامعه نیز جامعه ای پاک و سالم خواهد بود.

وی از سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص برگزاری کلاس های بصیرت افزایی جهت کارکنان و خانواده ها و فرزندان تقدیر و تشکر کرد.

«حجت الاسلام عزیز رضایی»، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی های ارتش در منطقه فارس طی سخنانی بیان کرد: ما دو نوع ولایت داریم یکی ولایت حق و یکی ولایت طاغوت و شیطان که این دو ولایت هر دو در پی مهندسی افکار، اخلاق، رفتار و اعمال انسان هستند تا انسان را در کنترل خود در آورند. ولایت حق یک هدف مقدس دارد که آخرت و بهشت و رضایت خداوند را در پی دارد و ولایت طاغوت افکار و ناهنجاری های مور نظر خود برای دور کردن انسان از آن هدف مقدس را مد نظر دارد و این در تمامی زمان ها بوده است که بارزترین نمونه آن جریان عاشورا است.

وی افزود: دوره های بصیرت در همین راستا برگزار می گردد. مسائلی که باعث افزایش بصیرت می گردد یاد خدا و تقوا و اخلاص است. وی در پایان از تمامی دست اندرکاران برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، در این دوره چهار روزه اساتید مدعو از حوزه و دانشگاه در خصوص شیوه همسرداری، فرزند پروری، و تربیت فرزندان، سبک زندگی اسلامی، مهدویت، اخلاق در خانواده و آسیب های فضای مجازی به تدریس پرداختند.

پایان پیام/588

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !