اعزام 40 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد جامع روستای اطرب نکا به مشهد مقدس


اعزام 40 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری مسجد جامع روستای اطرب نکا به مشهد مقدس

شکری گفت: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا، اردوهای زیارتی است که درهمین راستا اعضای فعال این کانون به مشهد مقدس اعزام شدند.

« محمدرضا شکری» (27 دی ماه) در حاشیه اعزام اعضای کانون فرهنگی- هنری مسجد جامع امام زمان(عج) روستای اطرب نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: یکی از برنامه های کانون فرهنگی هنری این مسجد اعزام افراد و اعضای کانون به اردوهای زیارتی و سیاحتی است که در این اقدام تعدادی از برادران و خواهران به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی در ادامه افزود: 40 نفر از اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا به منظور زیارت از حرم حضرت امام رضا (علیه السلام) به مشهد مقدس اعزام شدند.

مسئول کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج)مسجد جامع روستای اطرب نکا ابراز کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد جامع روستای اطرب نکا در طول سال برنامه های مختلفی را در دستور کار دارد و با توجه به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب برنامه های مختلفی در دست انجام است.

شکری گفت: برگزاری رشته های مختلف ورزشی، آموزش های روخوانی و روانخوانی، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری و همکاری در برگزاری برنامه های مناسبتی، ملی و مذهبی و ... از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) مسجد جامع روستای اطرب نکا است.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو