کار جهادی نباید دولتی و پولی باشد


 کار جهادی نباید دولتی و پولی باشد

فتاح با بیان اینکه جنس کار جهادی از طلای ناب است گفت: جنس کار جهادی متفاوت است آن را دولتی، پولی و حجمی نکنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «پرویز فتاح» در مراسم شکرانه خدمت که درکمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به چهل سالگی انقلاب گفت: انقلاب جان جان ماست همه خاطر خواهان نظام و ولایت حاضریم جانمان را فدای انقلاب کنیم.اکنون بیشتر از هر زمانی نظام به فداکاری نیاز دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: در جنگ ما و نظام سربلند ببرون آمدیم و در حال حاضر این نظام تنومند و سربلند شده است. نیاز به مراقبت بیشتر دارد زیرا ارزش و قیمت آن بالا رفته و بهای آسمانی پیدا کرده است.

وی ادامه داد: خداوند تاجر است، خداوند خریدار است. طرف معامله مومنین هستند. خداوند نفس و جان مؤمنان را می خرد.خداوند می گوید اگر خون دل برای نظام میخورید آن را خریداری می کنم. اگر زیر چتر نظام و ولایت ایم باید بدانیم طرف معامله ما خداست.

فتاح با بیان اینکه جنس کار جهادی از طلای ناب است گفت: جنس کار جهادی متفاوت است آن را دولتی، پولی و حجمی نکنید. کار جهادی فقط اخلاص و همین روحیه مجاهدت گونه را میخواهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه آغوش ما برای گروه‌های جهادی باز است گفت: ما علاقمه داریم مسیر جهادگران را برویم اما ما مسیر کارمندی و حقوقی بگیری است. ایثارگری که جهادگران دارند ما نداریم.

فتاح با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی تلاش زیادی در فقرزدایی کرده است گفت:در سال 75 جمعیت مددجویی ما بیشتر از سال 97 بوده است. تعداد ایتام ما 25 سال قبل دو برابر اکنون بوده است.

وی افزود: جمعیت کشور 1.5 برابر شده است و آمار نشان می‌دهد نیازها متفاوت شده است. نظام جمهوری اسلامی در چهل سال اخیر کارهای زیادی کرده، اما برخی از ما همه چیز را زیرسوال میبریم.

وی با اشاره به فعالیت های عمرانی در کرمانشاه ادامه داد: تعداد 30 هزار خانه در کرمانشاه ساخته شده است،کدام کشور در دنیا توانسته است، در 9 ماه 30 هزار خانه بسازد.

پایان پیام/260

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی