جگوار به تولید خودروهای سدان در آینده ادامه می دهد


رسانه کلیک – فروش خودروهای سدان در بازارهای جهانی کاهش بالایی را تجربه کرده است؛ با این حال جگوار به تولید آن ها در آینده ادامه می دهد. در بازارهای جهانی شاهد کاهش فروش خودروهای سدان هستیم. بسیاری از افراد خودروهای کراس اورر و SUV را برای رانندگی انتخاب می کنند. این موضوع باعث شده […] نوشته جگوار به تولید خودروهای سدان در آینده ادامه می دهد اولین...

رسانه کلیک – فروش خودروهای سدان در بازارهای جهانی کاهش بالایی را تجربه کرده است؛ با این حال جگوار به تولید آن ها در آینده ادامه می دهد.

در بازارهای جهانی شاهد کاهش فروش خودروهای سدان هستیم. بسیاری از افراد خودروهای کراس اورر و SUV را برای رانندگی انتخاب می کنند. این موضوع باعث شده برخی از شرکت ها تولید خودروهای سدان و همچنین توسعه آن ها را متوقف کنند.

در این میان شرکت جگوار لندرور قصد دارد تولید خودروهای سدان را ادامه دهد. کاهش فروش خودروهای سدان باعث تعدیل نیرو در این کمپانی شده است. در ماه های اخیر شاهد اخراج 4500 نیرو برای صرفه جویی 3.15 میلیارد دلاری بودیم.

فروش خودروی XE سدان در 11 ماه اولیه سال گذشته میلادی کاهشی 21 درصدی را تجربه کرد و به 28,402 دستگاه رسید. در این بازه زمانی شاهد فروش 29,563 خودروی جگوار XF بودیم که خبر از کاهش 23 درصدی می دهد.

فروش کلی این شرکت در سال گذشته میلادی افزایش 1 درصدی را تجربه کرد که دلیل آن را باید در عرضه خودروی SUV کامپکت E-Pace جستجو کرد. در حال حاضر تقاضای زیادی برای خرید خودروهای SUV و کراس اوور در بازارهای جهانی وجود دارد.

جگوار به تولید خودروهای سدان در آینده ادامه می دهد

خودروی جگوار XE باید با بی ام و سری 3، مرسدس بنز کلاس C و آئودی A4 رقابت کند. رقبای قدرتمند باعث شده این شرکت کاهش فروش را در بازار تجربه کند.

جگوار به این موضوع اعتقاد دارد که فروش خودروهای سدان در سال های آینده دوباره افزایش پیدا می کند. علت این موضوع را باید در قوانین سختگیرانه برای کاهش تولید گازهای آلاینده در کشورهای اروپایی و همچنین چین جستجو کرد.

مدیر عامل جگوار لندرور معتقد است فروش خودروهای کراس اوور در بازه زمانی 2030 تا 2040 کاهشی نزدیک به 40 درصد را تجربه می کند.

جگوار قصد دارد در آینده خودروهای برقی بیشتری را تولید کند. با توجه با این موضوع، انتظار می رود نسل آینده XE و XF به صورت برقی و یا هیبریدی روانه بازار شود.

Source: carbuzz

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)