شبکه‌ی نتفلیکس در سال 2019 تا سقف 15 میلیارد دلار خرج تولید محتوا خواهد کرد


شبکه‌ی نتفلیکس در سال 2019 تا سقف 15 میلیارد دلار خرج تولید محتوا خواهد کرد

طبق تازه‌ترین گزارشات منتشر شده از عملکرد سال گذشته‌ی شبکه‌ی نتفلیکس، پیش‌بینی می‌شود که این شبکه در سال 2019، برای تولید محتوای انحصاری تا سقف 15 میلیارد خرج خواهد کرد. نتفلیکس تاکنون توانسته با به‌کارگیری روش‌های متعددی، تغییر گسترده‌ای در مدل عرضه‌ی سنتی صنعت سرگرمی به مردم ایجاد کند. این سرویس کارش را از تحویل دی‌وی‌دی در درب منزل به مشتریان...

طبق تازه‌ترین گزارشات منتشر شده از عملکرد سال گذشته‌ی شبکه‌ی نتفلیکس، پیش‌بینی می‌شود که این شبکه در سال 2019، برای تولید محتوای انحصاری تا سقف 15 میلیارد خرج خواهد کرد.

نتفلیکس تاکنون توانسته با به‌کارگیری روش‌های متعددی، تغییر گسترده‌ای در مدل عرضه‌ی سنتی صنعت سرگرمی به مردم ایجاد کند. این سرویس کارش را از تحویل دی‌وی‌دی در درب منزل به مشتریان آغاز کرد و هم اکنون، در توزیع محتوای انحصاری در سرتاسر جهان، رتبه‌ی اول را از آن خود کرده است. طبق گزارشات منتشر شده، این غول رسانه‌ای در سال گذشته مبلغی بالغ بر 12 بیلیون دلار را صرف تولید محتوای انحصاری خود کرده است. بن سویین‌برن، آنالیزگر موسسه‌ی مورگان استنلی گفت:

ما معتقدیم که شبکه‌ی نتفلیکس می‌تواند به راحتی در جهت کاهش هزینه‌های خود، تولید و سرمایه گذاری در بازار جهانی را محدود کند. اما به نظر می‌رسد که این شبکه به‌طور هوشمندانه، راه دیگری را پیش گرفته است.

در همین چند هفته‌ی اخیر، شبکه‌ی نتفلیکس توانست با عرضه‌ی فیلم Bird Box با بازی ساندرا بولاک و پخش انحصاری سریال You، به موفقیت زنجیره‌واری دست یابد. طبق گفته‌های این شبکه، فیلم Bird Box موفق شد تا در 4 هفته بعد از عرضه در این شبکه، توجه‌ی بیش از 80 میلیون بیننده را جلب خود کند. البته این‌جور که شبکه‌ی نتفلیکس در حال پیشرفت است، هنوز هم نمی‌توان میزان موفقیت فیلمی مانند Bird Box را با موفقیت باکس آفیسی آن مقایسه کرد. شروع به از دست دادن برنامه‌نویسانی بعد از جدایی از شرکای دیرینه‌ی خود از جمله والت دیزنی و وارنر بروز را می‌توان یکی از دلایل افزایش بودجه‌‌ی شبکه‌ی نتفلیکس در سال 2019 دانست. هردوی این کمپانی‌ها در حال حاضر به توسعه‌ی سرویس استریمینگ انحصاری خود مشغول بوده و در همین حین، شبکه‌ی نتفلیکس تصمیم گرفت تا با کنسل کردن برنامه‌هایی نظیر سریال دردویل و لوک کیج، از کمپانی دیزنی فاصله بگیرد.

سریال The Umbrella Academy، فصل سوم سریال پرطرفدار Stranger Things، سریال The OA و سریال Lost in Space، از جمله برنامه‌هایی است که شبکه‌ی نتفلیکس برای توریع انحصاری در سال جدید برنامه ریزی کرده است.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
شبکه‌ی نتفلیکس در سال 2019 تا سقف 15 میلیارد دلار خرج تولید محتوا خواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی