پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان


پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

مدیر امور طرح و برنامه بانک رفاه یکم بهمن ماه سالجاری پاسخگوی سؤالات مشتریان بانک در سراسر کشور خواهد بود.

پاسخگویی تلفنی حوزه طرح و برنامه بانک رفاه به مشتریان

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران؛ به منظور پاسخگویی، جلب رضایت و تکریم مشتریان، مدیر امور طرح و برنامه و رؤسای اداره های ذی ربط این حوزه، با حضور در مرکز پاسخگویی و اطلاع رسانی این بانک (فراد)، پاسخگوی مسائل، مشکلات و آماده دریافت پیشنهادهای مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.
مخاطبان و مشتریان بانک می توانند روز دوشنبه 97.11.1 از ساعت 10:00 الی 12:00 سوالات، چالش ها و ابهامات خود را در حوزه هایی همچون اوراق گواهی سپرده، نرخ سپرده ها، دستور العمل حساب های بانکی (جاری، پس انداز، کوتاه مدت و بلندمدت)، صندوق امانات، نظام پیشنهادها، نوآوری و اولویت های پژوهشی و ... با شماره تماس 8525-021 کلید 5 به طور مستقیم مطرح کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان