افزایش همکاری موزه انقلاب و سرای محله


افزایش همکاری موزه انقلاب و سرای محله

جلسه مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ریاست ستاد مدیریت محله در جهت افزایش همکاری‌ها برگزار شد

افزایش همکاری موزه انقلاب و سرای محلهبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛ دکتر علی اصغر جعفری مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جلسه با ریاست ستاد مدیریت محله گفت: ظرفیت موزه برای معرفی ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس قابل قبول است.
وی با بیان اینکه با استفاده هر چه بیشتر از این ظرفیت ها، بهره بیشتری خواهیم برد، ادامه داد: مجموعه ستاد مدیرییت محله می‌تواند به ما در این زمینه کمک کند و همکار‌یهای مشترکی را طراحی کنیم.
مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: همکاری موزه و ستاد مدیریت محله با توجه به نگاه راهبردی شما می‌تواند منجر به اثربخشی و نشاط بیشتر در موزه شود و همچنین افزایش مخاطب را در پی داشته باشد.
جعفری اظهار کرد: ما در نظر داریم در جهت جذا گروه‌های خاص و ویژه از همکاری و همفکری شما استفاده کنیم و در قالب همکاری‌های وسیع‌تر می‌توان از ظرفیت دو مجموعه استفاده کرد.
وی بیان کرد: سناریوی انقلاب را آماه کرده ایم تا زمانی که مخاطب در زمان بازدید با آن ارتباط برقرار کند و آن را بپذیرد. البته این خلا در مجموعه وجود دارد که به نقش امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب به شکل شایسته‌ای در جنگ نپرداخته ایم.
مهدی شیرزاد ریاست ستاد مدیریت محله در ادامه جلسه گفت: تلاش می‌کنیم فرهنگی که جز آب و خاک ماست را هر چه بیشتر معرفی کنیم و برای حفظ این آثار کوشش خواهیم کرد.
وی با تاکید بر اینکه از هر نوع همکاری که در توان ما باشد، استقبال می‌کنیم ادامه داد: موزه مکان جذابی است و در تولید محتوا نیز جذاب بوده است، اما می‌توان با پیشنهاداتی آن را جذاب‌تر کرد.
شیرزاد گفت: در رابطه با بحث اطلاع رسانی هر نوع همکاری را انجام خواهیم داد. می‌توانیم نشست مدیران محلات را در موزه برگزار کنیم و پس از آن بازدیدی صورت گیرد.
ریاست ستاد مدیریت محله بیان کرد: یکی از کانون‌های فعال ما در محله‌ها کانون معلولان است و با کمک اداره کل سلامت می‌توان موزه را دوست دار معلولان معرفی کرد تا این قشر نیز از این مکان بازدید کنند.
وی تاکید کرد: در موردی از شما کمک می‌خواهیم نسبت به اینکه امام را فارغ از تحریفات و حب و بغض‌ها معرفی کنیم.
قرار است در جهت گسترش همکاری میان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ستاد مدیریت محله، تفاهم نامه همکاری امضا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری