پایان رویاهای تیم شگفتی ساز کاپ آسیا (عکس)


بازیکنان تیم ملی اردن از شکست برابر ویتنام مبهوت و شوک زده بودند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اردن بعد از یک درخشش فوق العاده در مرحله گروهی و شکست استرالیا و سوریه در مرحله گروهی و صدرنشینی بدون دریافت گل خورده در مرحله اول مسابقات، به مصاف ویتنام رفت.


اردنی ها که در مرحله گروهی تیم شگفتی ساز جام بودند، در دیدار برابر ویتنام نتوانستند روند خوب خود را ادامه دهند و با نتیجه یک بر یک 90 دقیقه را به پایان رساندند تا راهی وقت های اضافه شوند.


تیم ملی اردن البته در این دیدار نمایشی بسیار ضعیف تر از دیدارهای قبلی داشتند و 21 شوت بازیکنان ویتنام در 90 دقیقه نشان می داد که ویتنام تیم برتر زمین بود.


در 30 دقیقه بعدی نیز دو تیم نتوانستند به برتری برسند و یک نمایش خوب از ویتنام باعث شد تا بازی به پنالتی کشیده شود؛ در ضربات پنالتی شاید از اولین ضربه مشخص بود که اردنی ها بر خلاف ویتنامی ها استرس زیادی دارند و دومین پنالتی این تیم مانند پنالتی سوم به هدر رفت تا اردن شگفتی ساز، از دور مسابقات کنار برود.


اردنی ها که هدف خود را فینال مسابقات اعلام کرده بودند، در این دیدار بسیار ضعیف ظاهر شدند و در نهایت رویاهای این تیم به شکل غیر منتظره ای از بین رفت تا به این ترتیب تیم خوب اردن در مرحله گروهی، با دریافت تنها یک گل در 4 مسابقه از دور مسابقات کنار برود.

پایان رویاهای تیم شگفتی ساز کاپ آسیا (عکس)

پایان رویاهای تیم شگفتی ساز کاپ آسیا (عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز