باغ گیاه شناسی در قم احداث می شود


باغ گیاه شناسی در قم احداث می شود

شفقنا-مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: طراحی فاز اول باغ گیاه شناسی انجام شده و این پروژه سال آینده عملیاتی خواهد شد. به گزارش شفقنا، پیام جوادیان با بیان اینکه در قالب احداث بوستان هزار هکتاری شهر قم،‌ بوستان های شهدای گمنام، بوستان زائر و بوستان ظهور و باغ گیاه شناسی در حال احداث است، تصریح […]

باغ گیاه شناسی در قم احداث می شود

شفقنا-مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: طراحی فاز اول باغ گیاه شناسی انجام شده و این پروژه سال آینده عملیاتی خواهد شد.

به گزارش شفقنا، پیام جوادیان با بیان اینکه در قالب احداث بوستان هزار هکتاری شهر قم،‌ بوستان های شهدای گمنام، بوستان زائر و بوستان ظهور و باغ گیاه شناسی در حال احداث است، تصریح کرد:‌ احداث بوستان شهدای گمنام با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال نیز در حال انجام است که توافق شده کارهای اجرایی توسط شهرداری انجام شود.

او با بیان اینکه توسعه و احداث کمپ و بوستان زائر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در دستور کار است، گفت: کاشت درخت و لوله‌کشی کامل انجام شده و معابر باقی مانده است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با تاکید بر اینکه احداث و توسعه بوستان انتهای خیابان ظهور با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال نیز در مرحله خاکبرداری و خاکریزی است، اذعان کرد: کلیه عملیات‌های مربوط به فضای سبز انجام شده و پس از انتخاب پیمانکار اجرای معابر انجام می‌شود.

او با بیان اینکه پیگیری برای احداث باغ گیاه‌شناسی شهر با اعتبار ۵ میلیارد ریال نیز در حال انجام است، گفت: طراحی پروژه به اتمام رسیده و در کمیته فنی تصویب شده و طراحی فاز دو و ابلاغ در مرحله انجام است. این پروژه علمی، تحقیقاتی، آموزشی و گردشگری است که در مساحتی بالغ بر ۱۶ هکتار سال آینده احداث خواهد شد.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی