دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020


پیروی معرفی جهانی در کشور کره جنوبی، جنسیس G90 فیس لیفت 2020 در آمریکای شمالی هم رونمایی شد. البته این خودرو بجای رویداد مهم دیترویت در نمایشگاه خودروی مونترال کانادا در معرض دید عموم قرار گرفته است. این خودروی لوکس که از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود مشابه نسخه‌ی کره‌ای بوده اما مدل‌های... The post دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020...

پیروی معرفی جهانی در کشور کره جنوبی، جنسیس G90 فیس لیفت 2020 در آمریکای شمالی هم رونمایی شد. البته این خودرو بجای رویداد مهم دیترویت در نمایشگاه خودروی مونترال کانادا در معرض دید عموم قرار گرفته است.

دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020
این خودروی لوکس که از تابستان سال جاری میلادی وارد بازار می‌شود مشابه نسخه‌ی کره‌ای بوده اما مدل‌های آمریکایی دارای شبرنگ‌های نارنجی جانبی هستند.

دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020
سدان پرچم‌دار کره‌ای‌ها از برخی تغییرات برخوردار شده که تمرکز اصلی این تغییرات روی پیشرانه‌ها بوده است. پیشرانه‌ی استاندارد G90 در آمریکا از نوع 6 سیلندر 3.3 لیتری توئین توربوی بنزینی است که قدرت 365 اسبی و گشتاور 509 نیوتون متری دارد. البته این پیشرانه در کانادا تنها به سفارش خاص مشتری روی خودرو نصب می‌شود.

دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020
جدای از پیشرانه‌ی یاد شده، جنسیس G90 2020 را می‌توان با پیشرانه‌ی 8 سیلندر 5 لیتری تنفس طبیعی سفارش داد که قدرت 420 اسب بخاری و گشتاور 519 نیوتون متری دارد. این پیشرانه به‌صورت استاندارد در بازار کانادا ارائه شده است.

دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020
محصول نونوار شده‌ی جنسیس با گیربکس 8 سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک استاندارد برای نسخه‌ی مجهز به پیشرانه‌ی 8 سیلندر ارائه می‌شود. این سیستم چهار چرخ محرک به جعبه انتقال با کنترل الکترونیکی مجهز شده و گشتاور را می‌تواند بسته به شرایط رانندگی بین اکسل‌های جلو و عقب توزیع کند.

دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020
بنا به گفته‌ی جنسیس، G90 2020 راحت‌ترین سواری ممکن را داشته و درعین‌حال همان دینامیک درگیر کننده‌ی خود را به لطف طراحی چند اتصالی سیستم تعلیق تطبیقی با دامپرهای الکترونیکی حفظ کرده است.

دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020
برند لوکس کره‌ای همچنین ادعا می‌کند میزان صدا، لرزش و ناهنجاری خودرو نیز در مقایسه با مدل قبلی کاهش یافته که دلیل آن استفاده از متریال جذب‌کننده‌ی صدا در کابین و زیرساخت خودرو است. در تمامی پنجره‌ها از شیشه‌ی لمینت و سیستم حذف صدای فعال استفاده شده است.

دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020
جنسیس G90 2020 در بحث تکنولوژی‌ها نیز بهبود داشته است. این خودرو به صفحه لمسی 12.3 اینچی لمسی، اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شده است.

دلربایی جنسیس G90 فیس‌لیفت 2020
همچنین طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی به‌صورت استاندارد وجود دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به دستیار دنبال کردن لاین حرکتی، دستیار رانندگی در بزرگراه، پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار پیشگیری از برخورد جلو و دستیار خروج ایمن اشاره کرد. به این خودرو کیسه هوای زانوی سرنشین هم اضافه شده است.


از نظر تجهیزات جدید، محصول لوکس جنسیس دارای صندلی برقی راننده با تنظیم در 22 جهت است. صندلی سرنشین نیز در 16 جهت تنظیم می‌شود و صندلی‌های عقب نیز همچون صندلی‌های جلو دارای عملکرد گرم‌کن و سردکن هستند.
از نظر کیفیت کابین، بخش داخلی G90 2020 دارای چرم ناپا، دوخت‌های جدید، دکمه‌های باکیفیت‌تر و تریم چوب است. قیمت این خودرو اندکی قبل از عرضه در تابستان اعلام خواهد شد.

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی