قطعه تصویری «هوراسای» از امیر حسین رئوفی منتشر می شود


قطعه تصویری «هوراسای» از امیر حسین رئوفی منتشر می شود

قطعه «هوراسای» به یاد «حاج قربان سلیمانی» و با الهام از موسیقی خراسانی، برای دو نوازی سنتور و بندیر-دایره ساخته، تنظیم و در کنسرت گروه سنتور نوازان تای، در تالار فارابیِ دانشگاه هنر تهران اجرا و ضبط شده است. نوشته قطعه تصویری «هوراسای» از امیر حسین رئوفی منتشر می شود اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

قطعه تصویری «هوراسای» از امیر حسین رئوفی منتشر می شودقطعه تصویری «هوراسای» از امیر حسین رئوفی منتشر می شودقطعه تصویری «هورآسای» به آهنگسازی و نوازندگی سنتور امیر حسین رئوفی و همراهی سازهای کوبه ای ماهان ببری، به زودی منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار می گیرد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، قطعه «هوراسای» به یاد «حاج قربان سلیمانی» و با الهام از موسیقی خراسانی، برای دو نوازی سنتور و بندیر-دایره ساخته، تنظیم و در کنسرت گروه سنتور نوازان تای، در تالار فارابیِ دانشگاه هنر تهران اجرا و ضبط شده است.

شایان ذکر است که قطعه تصویری «هوراسای» به آهنگسازی و سنتور نوازی امیر حسین رئوفی و کوبه ای نوازیِ ماهان ببری، به زودی از طریق سایت «موسیقی ایرانیان» و دیگر رسانه های معتبر منتشر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...