اعزام 86 مددجوی آذربایجان‌شرقی به عتبات عالیات


اعزام 86 مددجوی آذربایجان‌شرقی به عتبات عالیات

گروه اجتماعی - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی گفت: 86 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به عتبات عالیات اعزام شدند.

اعزام 86 مددجوی آذربایجان‌شرقی به عتبات عالیات

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از کمیته امداد استان، محمدکلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی از اعزام ۸۶ نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد به عتبات عالیات خبر داد و اظهار کرد: مددجویان در این سفر معنوی، بارگاه ملکوتی حضرت امام علی(ع) در نجف اشرف و حرم مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را در کربلای معلی زیارت خواهند کرد.
وی با بیان این‌که هزینه اعزام این مددجویان به عتبات عالیات را خیران استان تقبل کردند، عنوان کرد: طرح «شوق زیارت» با هدف اعزام مددجویانی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و امام رضا(ع) را نداشته‌‌اند، اجرا می‌‌شود.
کلامی از برپایی اردوهای زیارتی در طول سال برای مددجویان تحت حمایت خبر داد و گفت: اردوهای زیارتی با هدف تحکیم بنیان خانواده، ایجاد نشاط معنوی و تقویت روحیه خودباوری برای مددجویان برگزار می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: آذرماه سال جاری نیز چهار هزار و ۲۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان آذربایجان شرقی در قالب طرح «شوق زیارت» به مشهد مقدس اعزام شده بودند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟