تمام امکانات امداد هوایی در شهرداری تهران موجود است


تمام امکانات امداد هوایی در شهرداری تهران موجود است

عضو شورای شهر تهران گفت: نزدیک شش ماه است که پیگر بحث امداد هوایی هستم و می‌توانم بگویم که تمام امکانات آن در شهرداری موجود است.

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر تهران گفت: نزدیک شش ماه است که پیگر بحث امداد هوایی هستم و می‌توانم بگویم که تمام امکانات آن در شهرداری موجود است.

افشین حبیب‌زاده در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران که به ادامه بررسی برنامه سوم توسعه شهری اختصاص داشت، در مخالفت با حذف ماده ۹۵ این برنامه اعلام کرد. نزدیک شش ماه است که پیگیر بحث امداد هوایی هستم و می‌توانم بگویم که تمام امکانات آن در شهرداری موجود است.

نائب رییس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: هماهنگی‌ها باید با دستگاه‌های دیگر انجام شود که آن هماهنگی‌ها را هم شهرداری انجام داده است. فقط باید یک انسجام صورت بگیرد تا این امر عملیاتی شود.

رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران موارد مطرح شده در ماده ۹۵ برنامه سوم توسعه شهری را برای تهران حیاتی توصیف کرد و گفت: بند‌هایی در این ماده وجود دارد که امکان اجرایش وجود دارد که برای تهران حیاتی است مانند نجات که می‌تواند از سوی امداد هوایی انجام شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟