مارسلینو: والنسیا اتحادش را حفظ کرد؛ شروع نیم فصل دوم با برد، بهترین اتفاق ممکن بود


مارسلینو: والنسیا اتحادش را حفظ کرد؛ شروع نیم فصل دوم با برد، بهترین اتفاق ممکن بود

بالایدوس به نقطه عطف خفاش‌ها تبدیل می‌شود؟

طرفداری - مارسلینو، سرمربی والنسیا به پیروزی ارزشمند خارج از خانه تیمش مقابل سلتاویگو واکنش نشان داد.

خفاش‌ها که در فصل جاری اراده دارند رکورد تعداد مساوی را بشکنند و در بسیاری از بازی‌ها از کسب سه امتیاز در عین شایستگی عاجز ماندند، نیم فصل دوم لیگ را بسیار خوب شروع کردند. تیم مارسلینو شب گذشته توانست در بالایدوس علی رغم اینکه با یک گل از حریف عقب افتاده بود، با دو گل از فران تورس و رودریگو، جبران کرد و حالا در رده هفتم جدول قرار دارد.

به گزارش مارکا، مارسلینو پس از بازی گفت:

به تیمم افتخار می‌کنم چون در شرایطی که ما داریم، ایجاد دودستگی آسان‌ترین کار ممکن است ولی ما علی رغم همه مشکلات، اتحادمان را حفظ کردیم و به همین خاطر هم این پیروزی بسیار مهم را این گونه جشن گرفتیم. نیم فصل دوم را با برد شروع کردیم و این بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای ما رخ بدهد. بهترین بازیکن سلتاویگو، دروازه بان آنها بود. به هیچ عنوان لایق شکست مقابل بالایدوس نبودیم و حتی مساوی هم نتیجه عادلانه‌ای نمی‌بود. این برد به یک نقطه مرجع تبدیل خواهد شد؟ این را باید در بازی‌های آتی و چند پیروزی دیگر ثابت کنیم.

در دقایقی که از حریف عقب بودیم، ترس این را داشتم که داستان بسیاری از بازی‌ها برایمان تکرار شود. سلتا در اولین فرصت گلزنی‌اش پیش افتاد و این در حالی بود که ما پیش از آن چند بار فرصت زدن گل اول را داشتیم. خوشبختانه در نیمه دوم تسلیم نشدیم و با کمی فرصت طلبی توانستیم نتیجه را برگردانیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار