وجود تمام امکانات در شهرداری تهران برای امداد هوایی


وجود تمام امکانات در شهرداری تهران برای امداد هوایی

رئیس کمیسون حمل و نقل شورای شهر تهران با تاکید بر این که تمام امکانات امداد هوایی در شهرداری وجود دارد، گفت: نزدیک به شش ماه است که پیگیر این موضوع هستم.

وجود تمام امکانات در شهرداری تهران برای امداد هوایی
به گزارش فانوس، افشین حبیب زاده در جریان بررسی برنامه 5 ساله سوم تهران در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران در مخالفت با حذف ماده 95 این برنامه که عنوان می‌کند شهرداری تهران موظف است به منظور تقویت تعامل همکاری و هماهنگی با سایر دستگاه‌های خدمت رسان و استفاده از ظرفیت‌های سازمانی و تجهیزات سایر ارگانها در راستای افزایش ایمنی شهری و کاهش حوادث و مدیریت یکپارچه و هماهنگ در زمان بحرانهای محتمل در شهر تهران اقداماتی را با هدف هماهنگی وهمکاری شواری هماهنگی مدیریت بحران در شهر تهران به انجام برساند، گفت: نزدیک به شش ماه است که پیگیر بحث امداد هوایی هستم و می توانم بگویم تمام امکانات آن در شهرداری موجود است.

وی افزود: هماهنگی‌ها باید با دستگاه‌های دیگر انجام شود که آن هماهنگی‌ها هم شهرداری انجام داده و باید یک انسجام صورت گیرد تا این امر عملیاتی شود.

نایب ریس کمیسیون حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: ماده 95 برنامه سوم توسعه شهری برای تهران حیاتی است و بندهایی در این ماده وجود دارد که امکان اجرایش هست و برای تهران حیاتی به نظر می رسد مانند نجات که می تواند از سوی امداد هوایی انجام شود. لذا با حذف این ماده مخالف هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی