لغو بیش از یک هزار پرواز روسیه به آمریکا به علت شرایط نامساعد جوی


لغو بیش از یک هزار پرواز روسیه به آمریکا به علت شرایط نامساعد جوی

بیش از یک هزار پرواز روسیه به شهر‌های مختلف آمریکا به علت شرایط نامساعد آب و هوا لغو شد.

لغو بیش از یک هزار پرواز روسیه به آمریکا به علت شرایط نامساعد جویبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی سبا نت، وزارت امور خارجه روسیه امروز یکشنبه از لغو بیش از یک هزار پرواز به آمریکا به علت شرایط بد جوی خبر داد.

مرکز اضطرار و بحران وزارت امور خارجه روسیه با انتشار بیانیه ای، لغو پروازهای روسیه به شهرهای مختلف آمریکا را به اطلاع مسافران رساند.

در بخشی از این بیانیه که در حساب کاربری مرکز اضطرار و بحران وزارت امور خارجه روسیه منتشر شده، آمده است: «به دلیل بارش سنگین برف در بخش های مرکزی و شمال شرقی آمریکا، بیش از 1000 پرواز به شهرهای شیکاگو، بوستون، نیویورک و دیگر شهرهای آمریکا لغو شده است.»

بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، به علت شرایط نامساعد آب و هوا در ایالت های نیوجرسی و پنسیلوانیا، وضع اضطراری اعلام شده است. همچنین تصادف زنجیره ای در بزرگراه های آمریکا که ناشی از شرایط بد آب و هوا بوده است، طی دو روز گذشته 3 کشته و تعدادی زخمی بر جای گذاشته است.

در نوامبر و دسامبر سال گذشته میلادی، بارش سنگین برف در ایالت‌های مختلف آمریکا موجب لغو هزاران پرواز، قطع برق سراسری و تلفات جانی شد. در اواخر ماه دسامبر نیز بیش از 20 میلیون آمریکایی هشدار مربوط به بارش سنگین برف و باران دریافت کردند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا