صهیونیست ها دهها کودک فلسطینی را شهید کرده اند


صهیونیست ها دهها کودک فلسطینی را شهید کرده اند

تهران – ایرنا – 'سازمان بین المللی دفاع از کودکان' طی گزارشی که آن را در اختیار سازمان ملل قرار داده، جزئیاتی از شهادت دهها کودک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست را از تاریخ 30 مارس (10 فروردین) اعلام کرده است.

خبرگزاری فلسطینی 'معا' امروز (یک شنبه) اعلام کرد: این گزارش 57 صفحه ای سوابق و شرایطی را در مورد اعتراضات گسترده در غزه ارائه داده و به شهادت دهها کودک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست و نقض قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.
گزارش ارائه شده با همکاری یک کلینیک حقوقی در نیویورک آمریکا تهیه شده است.
براساس شواهد جمع آوری شده توسط این سازمان بین المللی دفاع از کودکان، از 56 کودک فلسطینی به شهادت رسیده، توسط سربازان اسرائیلی و شهرک نشینان صهیونیست در سرزمین اشغالی فلسطین در سال 2018، 45 کودک به شهادت رسیده فقط در دوره زمانی ده مامه آخر سال میلادی گذشته در نوار غزه به شهادت رسیده اند.
در این این گزارش تاکید شده است: نظامیان و مقامات رژیم صهیونیستی مسئول این جنایات جنگی و همچنین جنایت علیه بشریت هستند.
شورای حقوق بشر سازمان ملل به دنبال بدتر شدن وضعیت حقوق بشر در سرزمین اشغالی فلسطین روز 18 مه (28 اردیبهشت) جلسه ای را تشکیل داد. این شورا قطعنامه ای را تصویب کرد که برای انجام تحقیقات در مورد نقض قوانین بین المللی در سرزمین های اشغالی در چارچوب تظاهرات گسترده بازگشت کمیته ای بین المللی و مستقل ایجاد شود.
مردم غزه از دهم فروردین ماه امسال (30 مارس) هر جمعه راهپیمایی با عنوان «راهپیمایی بازگشت» برگزار می کنند که در طی 43 هفته راهپیمایی ها صدها فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند و بیش از 22 هزار فلسطینی دیگر نیز زخمی شده اند.
خاورم**3234**1275

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کودکان قربانیان قلدری اینترنتی