مردم رضایت خوبی از عملکرد احزاب ندارند


مردم رضایت خوبی از عملکرد احزاب ندارند

اردبیل - ایرنا - رییس شورای هماهنگی و سیاست گذاری احزاب و تشکل ‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: مردم رضایت خوبی از عملکرد احزاب ندارند و جریان های سیاسی باید برای رفع این نقیصه بدنبال تحقق مطالبات مردم باشند.

به گزارش ایرنا ، ذکی الله خوشبخت شنبه شب در نشست خبری با خبرنگاران افزود: اگر بگوییم احزاب در کشور کاری را انجام نداده اند ناانصافی است ولی آنگونه که باید رضایت از عملکرد آنها وجود نداشته است.
وی با بیان اینکه احزاب باید از فعالیت موسمی خارج شوند، بیان کرد: احزاب و جریان های سیاسی تنها در مقطع خاصی فعالیت دارند و بعد از اتمام آن مقطع، فعالیت را رها می کنند و این آسیب جدی در کشور محسوب می شود.
خوشبخت بیان کرد: کارایی حزب باید دایمی باشد و بجای تخریب همدیگر و یا جناح مقابل نقد سازنده را سرلوحه کار خود قرار دهد، همچنین پیگیری مطالبات مردم یکی از کارکردهای مهم احزاب است که از آن غفلت شده است.
خوشبخت انسجام و اتحاد در بین احزاب را یادآور شد و گفت: احزاب هرجند اختلاف سلیقه با هم دارند ولی این اختلافات نباید در اصول وجود داشته باشد.
وی ادامه داد: احزاب بدنبال مشارکت حداکثری مردم در انتخابات هستند و باید تلاش کرد تا مردم آگاهانه در صحنه حاضر شده و بهترین کاندیداها را در انتخابات فارغ از فامیل گرایی و طایفه گرایی برگزیند ، احزاب باید بدنبال کاندیداهای نخبه و روشنفکر و کاردان باشند، البته گزینش این افراد حاصل خرد جمعی و تصمیم گیری اتاق فکر است.
وی ادامه داد: دغدغه اصلی احزاب اصولگرا خروج از فعالیت موسمی و مقطعی، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب افراد کاردان و شایسته از سوی مردم است.
رییس شورای هماهنگی و سیاست گذاری احزاب و تشکل‌های انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: ما نتوانستیم افراد خوب و شایسته را برای مجلس پرورش و تربیت کنیم و لازم است احزاب این موضوع را آسیب شناسی کنند.
او با بیان اینکه گفتمان احزاب اصولگرا گفتمان انقلاب اسلامی است، افزود: گفتمان شورای هماهنگی بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری گفتمان انقلاب اسلامی است.
خوشبخت درباره برگزاری انتخابات استانی مجلس شورای اسلامی گفت: روشنفکران، اندیشمندان، نخبگان و صاحبنظران باید در این مورد اظهار نظر کرده تا مبادا لطمه ای در اثر آن به کشور وارد شود.
7110/6016

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه احزاب و تشکلها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا