79 کشته و زخمی در تیراندازیها در آمریکا


79 کشته و زخمی در تیراندازیها در آمریکا

59 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 27 نفر کشته و 52 نفر زخمی شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما ؛‌ براساس گزارشهای دریافتی تا کنون، 59 مورد تیراندازی در 24 ساعت گذشته در ایالت های مختلف آمریکا رخ داده است که بر اثر آنها دست کم 27 نفر کشته و 52 نفر زخمی شده اند.
به گزارش مرکز ثبت آمار خشونت های مسلحانه در آمریکا، در یکی از موارد گزارش شده در شهر "آتلانتا" در ایالت جورجیا سه نوجوان زخمی شدند. پلیس می گوید تیراندازی در نتیجه یک درگیری در یک مکان تجاری رخ داده است. تیراندازی در شهر "بیلوکسی" در ایالت میسی سیپی نیز به کشته شدن دو نفر منجر شد. پلیس حادثه را قتل و خودکشی توصیف کرده است. در حمله به خانه ای در شهر هیوستون در ایالت تگزاس سه نفر کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند. پلیس اعلام کرد چهار نفر با زور وارد خانه ای در منطقه شرمن در خیابان هفتاد و یکم شدند که مالک خانه به سوی آنها تیراندازی کرد ، سه نفر از آنها کشته شدند و یک نفر زخمی شده است. تیراندازی در کلوب شبانه ای در شهر ایستون در ایالت پنسیلوانیا نیز دو زخمی در پی داشت. چهار نفر نیز در حادثه ای در شهر شیکاگو در ایالت ایلینوی زخمی شدند. تیراندازی در شهر "کورونا" در ایالت نیویورک نیز دو زخمی در پی داشت. در درگیری بین گروههای تبهکار در شهر "لبانون" در ایالت پنسیلوانیا چهار نفر زخمی و دو نفر بازداشت شدند. تیراندازی در کلوب شبانه ای در شهر "گافنی" در ایالت کارولینای جنوبی نیز یک کشته و چهار زخمی در پی داشت. دو نفر نیز در تیراندازی در شهر "ریدینگ" در ایالت پنسیلوانیا زخمی شدند. در درگیری در نتیجه اختلافات خانوادگی در شهر جکسونویل در ایالت فلوریدا نیز سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
6 مورد از تیراندازی ها در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
مرکز ثبت خشونت های مسلحانه در آمریکا همچنین در ادامه گزارشهای روزانه خود، آمار نهایی موارد تیراندازی بیست و چهار ساعت جمعه تا شنبه و تلفات آنها را در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا اعلام کرد، بر این اساس 86 مورد تیراندازی در این مدت رخ داده که بر اثر آنها، 19 نفر کشته و 51 نفر زخمی شده اند. 25 مورد از این حوادث در این مدت قربانی (کشته یا زخمی) نداشته است.
بر این اساس طبق گزارشهای منتشر شده، در چهل و هشت ساعت گذشته، 145 مورد تیراندازی در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا گزارش شده است که در نتیجه آنها 46 نفر کشته و 103 نفر زخمی شده اند.
با توجه به اینکه گزارش های تیراندازی ها در شهرها و ایالت های مختلف آمریکا معمولا چهل و هشت ساعت پس از وقوع کامل می شود، آمار نهایی تیراندازی های بیست و چهار ساعت شنبه تا یکشنبه (شبانه روز گذشته) نیز روز دوشنبه منتشر می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(ویدیو) لحظه پرتاب بمب اتمی از جنگنده اف 35