به گزارش افکارنیوز،

برنامه «میزانسن» به عنوان یکی از تخصصی‌ترین برنامه‌های رسانه ملی در حوزه سینما و تئاتر با رویکردی متفاوت و دعوت از منتقدان نامی کشور ضمن نقد و بررسی آثار مختلف سینمایی به مسائل روز این حوزه می‌پردازد که توجه و عکس العمل‌های مختلف هنرمندان به این برنامه نشان از درست طی کردن راه توسط این برنامه است.

ذائقه هنر این است، بهترین آثار سینمایی در دنیا هم منتقدان خاص خود را دارد هرچند که انتقاد‌ها به ذائقه نقد شونده خوش نیاید، ولی باید به این مساله توجه کرد که نقد به حوزه‌ مخاطب تعلق دارد و متاسفانه شیوه غلط برنامه‌های پیشین سینمایی با این تصور که نقد به صاحب اثر مربوط می‌شود، باعث توقع بیش از حد در میان برخی سینماگران شده است که باید در هر نقد و نظری حضور داشته و از اثر خود دفاع کنند.

بیشتر بخوانید : حمله تند کمال تبریزی به یک برنامه تلویزیونی

«روابط عمومی میزانسن» ضمن دفاع از ارزش‌های رسانه ملی و محکوم کردن اتهامات وارده به منتقدان نامی سینما که در برنامه گذشته به نقد فیلم مارموز پرداختند، اعلام می‌دارد که در این برنامه سعی بر آن بوده نظر موافق و مخالف به صورت علمی و تخصصی در کنار هم قرار گرفته و بدون جانبداری آثار سینمایی نقد و بررسی شود. در همین راستا نقد‌ها با حضور موافق و مخالف صورت می‌گیرد، اما با توجه به سطح نازل برخی آثار از لحاظ نظر و آراء، منتقد موافقی وجود ندارد که از آن‌ها برای حضور در برنامه دعوت شود.

یادآور می‌شود، «میزانسن» به تهیه کنندگى پدرام کریمى و کارگردانى محمد باریکانى و مجتبى فرجى جمعه‌ها ساعت ۲۳ با اجراى مهدى سجاده‌چى به روى آنتن شبکه شما مى رود.