اسپالتی: تفاوتی در کیفیت بازی ساسولو و اینتر ندیدم؛ دیداری پیچیده و شبی سخت را سپری کردیم


اسپالتی: تفاوتی در کیفیت بازی ساسولو و اینتر ندیدم؛ دیداری پیچیده و شبی سخت را سپری کردیم

سرمربی نراتزوری تایید می کند که تیمش در مقابل نرووردی به دردسر افتاده است.

طرفداری- طلسم ساسولو شکسته نشد؛ اینتر در 9 بازی اخیرش در سری آ مقابل ساسولو فقط یک بار برنده شده است. 7 باخت طی این مدت در کارنامه نراتزوری به چشم می خورد و حالا اولین تساوی تاریخ دو تیم در سری آ رقم خورد.

پس از این دیدار، لوچانو اسپالتی در مصاحبه ای با DAZN گفت:

بازی پیچیده ای بود چون ساسولو خیلی خوب ظاهر شد. سعی کردیم در سریع ترین زمان ممکن توپ را از حریف بگیریم اما در عین حال خیلی زود دوباره آنرا از دست می دادیم. از نظر کیفیت بازی، امروز هیچ تفاوت محسوسی در عملکرد دو تیم ندیدم. می توانستیم در خط حمله موثرتر نشان بدهیم. با این حال شب سختی را سپری کردیم و روی بازی به طور کامل کنترلی نداشتیم.

از نظر فردی، امشب بازیکنان اینتر پایین تر از حد خود بودند. ایکاردی فضای زیادی به دست نیاورد چون ساسولو خیلی خوب دفاع کرد. البته او خیلی هم فضاسازی نکرد بنابراین در خلق موقعیت خیلی موثر ظاهر نشدیم. مائورو در برخی صحنه های سرنوشت ساز بازی، بدشانس هم بود.

اسپالتی: تفاوتی در کیفیت بازی ساسولو و اینتر ندیدم؛ دیداری پیچیده و شبی سخت را سپری کردیم
امشب هواداران اینتر بابت اتفاقات بازی با ناپولی از حضور در ورزشگاه محروم بودند اما باشگاه اینتر با هماهنگی فدراسیون فوتبال ایتالیا، بخشی از سن سیرو را با کودکان هوادار فوتبال پر کرده بود؛ تعداد آنها به 11 هزار نفر می رسید و آنها جو خاصی در ورزشگاه ایجاد کرده بودند. اسپالتی در این مورد افزود:

شما می توانستید صدای فریاد این کودکان را بشنوید؛ صدایی که بسیار لذت بخش بود. آنها صرفا هوادار اینتر نبودند و بعضا سایر تیم ها را حمایت می کردند؛ با این حال فرصتی پیش آمد که از این موقعیت خاص لذت ببرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...