آرسنال 2-0 چلسی؛ رقابتی داغ بر سر رتبه چهارم


آرسنال 2-0 چلسی؛ رقابتی داغ بر سر رتبه چهارم

آرسنال با شایستگی موفق شد در دربی لندن چلسی را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

آرسنال با شایستگی موفق شد در دربی لندن چلسی را با نتیجه 2-0 شکست دهد.

به گزارش وبسایت نود، آخرین بازی شنبه شب از لیگ برتر انگلیس، با پیروزی 2-0 آرسنال در دربی لندن پایان یافت تا توپچی ها به رده پنجم بازگردند.

آخرین مسابقه شنبه شب از هفته 23 لیگ برتر انگلیس، میان تیم های آرسنال و چلسی در امارات برگزار شد. این مسابقه علاوه بر حساسیت به لحاظ رقابت ریشه دار دو تیم در لندن، از منظر جدولی نیز بسیار اهمیت داشت.

آرسنال 2-0 چلسی؛ رقابتی داغ بر سر رتبه چهارم

آرسنال در 15 دقیقه ابتدایی بازی شروعی توفانی داشت، آنها چندین بار دروازه کپا را تهدید کردند و بعد از دست رفتن فرصت های اوبامیانگ و کوشیلنی، لاکازت بود که باز هم در نقش گلزن ظاهر شد. دقیقه 14 سانتر کوتاه بیرین با حرکت خوب لاکازت همراه شد و ضربه عالی این بازیکن، کپا را مغلوب کرد تا بازی 1-0 شود.

دو دقیقه بعد روی تیزهوشی اوبامیانگ بازی می توانست 2-0 شود که این بار کپا مغلوب شد. بازی جذاب دو تیم همچنان پر موقعیت دنبال می شد و در دقیقه 17 این بار چلسی بود که به فرصت خوبی رسید، اما ضربه پدرو با اختلافی اندک به بیرون رفت.

بعد از این موقعیت، باز هم آرسنال میدان دار زمین مسابقه بود و موقعیت های بیشتری خلق کرد. تلاش های آرسنال برای رسیدن به گلی بعد از دست رفتن چند موقعیت، به ثمر نشست و کوشیلنی این بار گلزنی کرد. یک سانتر از جناح چپ با جایگیری خوب کوشیلنی در دفاع چلسی همراه شد و او با ضربه سر در دقیقه 39 بازی را 2-0 کرد.

آرسنال 2-0 چلسی؛ رقابتی داغ بر سر رتبه چهارم

در اواخر نیمه اول چلسی می توانست یکی از گل های خورده را جبران کند که ضربه سر آلونسو به تیر دروازه برخورد کرد.

نیمه دوم جذابیت و سرعت نیمه اول را نداشت چرا که ارسنال به خواسته اش رسیده بود و بیشتر سعی در کنترل بازی و ضدحملات داشت. چلسی هم توان زیادی برای غلبه بر آرسنال و خلق موقعیت از خود نشان نداد. تا در نهایت بازی 2-0 تمام شود.

اکنون چلسی فقط با سه امتیاز برتری نسبت به آرسنال و منچستریونایتد هم امتیاز، در رده چهارم ایستاده است و رقابت برای کسب سهمیه بسیار داغ است.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی