​​​​​​​پیش‌بینی مورخ صهیونیست درباره آینده رژیم صهیونیستی+عکس


​​​​​​​پیش‌بینی مورخ صهیونیست درباره آینده  رژیم صهیونیستی+عکس

مورخ صهیونیست پیش‌بینی کرد طی ۳۰ تا ۵۰ سال آینده فلسطینیان بر صهیونیست‌ها غالب خواهند شد، «اسرائیل» رو به افول خواهد رفت و اشغالگران به آمریکا و غرب فرار خواهند کرد.

روزنامه هاآرتص چاپ فلسطین اشغالی در گزارشی نوشت: بِنی موریس، مورخ اسرائیلی، در ارزیابی جدید خود اعلام کرد اسرائیل رو به افول خواهد رفت و یهودیان (صهیونیست‌ها) به عنوان یک اقلیت به ستوه می‌آیند و آن‌هایی که بتوانند به سوی آمریکا متواری خواهند شد.

​​​​​​​پیش‌بینی مورخ صهیونیست درباره آینده  رژیم صهیونیستی+عکس

این مورخ ۷۰ ساله همچنین آینده‌ای تیره و تار را برای رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد. موریس به همراه پروفسور درور زیوی، همکارش در مرکز مطالعات خاورمیانه در دانشگاه بن گوریون، نه سال بر روی این مطالعه و ارزیابی جدید خود کار کرد.

او می‌گوید این نخستین بار است که این موضوع تحت بررسی قرار می‌گیرد. او گفت فلسطدارد ینیان از آرمان خود برای در اختیار داشتن کل سرزمین اسرائیل دست بر نخواهند داشت و بر اساس تقسیم سرزمین صلحی برقرار نخواهد شد؛ زیرا فلسطینیان به آرمان خود برای تحت کنترل در آوردن کل سرزمین اشغالی اسرائیل و نابود کردن صهیونیسم متعهد هستند.

​​​​​​​پیش‌بینی مورخ صهیونیست درباره آینده  رژیم صهیونیستی+عکس

او تاکید کرد: «در حال حاضر اعراب بیشتری در مقایسه با یهودیان بین دریای مدیترانه و اردن زندگی می‌کنند و کل این منطقه به صورت اجتناب‌ناپذیری در حال تبدیل شدن به کشوری است که اکثر جمعیت آن عرب هستند. اسرائیل همچنان خودش را یک دولت یهودی می‌نامد، اما شرایطی وجود که بر اساس آن، ما در آن سرزمین بر مردمانی تحت اشغال حکم می‌رانیم که در قرن بیست و یکم حق موجودیت ندارند. به محض آنکه آن‌ها به حقوق خود دست پیدا کنند، دیگر این سرزمین یهودی نخواهد بود.»

​​​​​​​پیش‌بینی مورخ صهیونیست درباره آینده  رژیم صهیونیستی+عکس

این مورخ در ادامه افزود: «این سرزمین رو به افول خواهد نهاد و اعراب اکثر جمعیت آن را تشکیل خواهند داد. خشونت بین جوامع مختلف رخ خواهد داد و این روند تشدید خواهد شد. اعراب خواستار بازگشت آوارگان خواهند شد. یهودیان همچنان یک اقلیت کوچک در میان فلسطینیان عرب باقی خواهند ماند و یهودیان به آمریکا و غرب فرار خواهند کرد. در حال حاضر پنج، شش یا هفت میلیون یهودی در اینجا زندگی می‌کنند که تحت محاصره صد‌ها میلیون عرب قرار دارند. دلیلی وجود ندارد آن‌ها (فلسطینی‌ها) تسلیم شوند و (از آرمانشان) دست بکشند؛ زیرا دولت یهودی دوام نخواهد داشت. آن‌ها می‌خواهند پیروز شوند. طی سی تا پنجاه سال آینده آن‌ها بر ما غالب خواهند شد.»

الکوثر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...