آرسنال 2-0 چلسی؛ توپچی ها با یک پیروزی دلچسب در دربی لندن، قدرت نمایی کردند


آرسنال 2-0 چلسی؛ توپچی ها با یک پیروزی دلچسب در دربی لندن، قدرت نمایی کردند

ماموریتِ انتقام با موفقیت به پایان رسید

طرفداری- در دربی حساس لندن، این توپچی ها بودند که با عملکرد بهتر خود، با نتیجه 2-0 به پیروزی دست یافتند.

مشخصات بازی

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس- هفته بیست و سوم

تاریخ: شنبه،29 دی 1397 | 19 ژانویه 2019

استادیوم: امارات

گلزنان: الکساندر لاکازت (14) و لورن کوشیلنی (39) برای آرسنال

داور: آنتونی تیلور

ترکیب دو تیم

آرسنال 2-0 چلسی؛ توپچی ها با یک پیروزی دلچسب در دربی لندن، قدرت نمایی کردند

برای مشاهده آمار کامل بازی، به صفحه اختصاصی طرفداری برای این دیدار مراجعه کنید.

گزارش بازی

در چند دقیقه ابتدایی می رفت که بی دقتی بازیکنان چلسی کار دستشان بدهد و آرسنال به موقعیت گلزنی دست پیدا کند. در دقیقه 4، پیر امریک اوبامیانگ فرصت گلزنی خوبی را از دست داد. میزبان بازی را خوب شروع کرده بود. در دقیقه 10، ادن هازارد روی سانتر آزپیلیکوئتا می رفت که دروازه را باز کند اما ناموفق بود. در دقیقه 13، ضربه سر کوشیلنی توسط کپا سیو شد. یک دقیقه بعد آرسنال توسط الکساندر لاکازت به گل رسید. یک اشتباه از آزپیلیکوئتا و توپ ربایی عالی از اوبامیانگ، باعث شد تا مهاجم گابنی فرصت خوبی داشته باشد اما واکنش به موقع از دروازه بان اسپانیایی چلسی، مانع از گلزنی اوبا شد. در دقیقه 19، آبی پوشان یک شانس فوق العاده را از دست دادند.

پاس بلند داوید لوئیز برای پدرو، و ضربه وینگر چلسی که با فاصله اندکی نسبت به دروازه، بیرون رفت. ضربه جورجینیو راهی به دروازه نداشت. این ضربه توسط آرون رمزی پاسخ داده شد که با واکنش خوب از کپا همراه بود. در دقیقه 27، ضربه آکروباتیک اوبامیانگ با فاصله نه چندان زیادی از کنار دروازه راهی اوت شد. بازی جذاب و دیدنی دنبال می شد. در دقیقه 39، توپچی ها توسط لورن کوشیلنی به گل دوم خود نیز رسید. در دقایق پایانی نیمه نخست، ضربه سر مارکوس آلونسو به تیرک دروازه برند لنو برخورد کرد. نیمه نخست با نتیجه 2-0 به سود آرسنال خاتمه یافت.

با شروع نیمه دوم، چلسی برای گلزنی فشار می آورد. حرکت خوب از ویلیان و پاس او به پدرو، با ضربه ناامید کننده این بازیکن از بالای دروازه بیرون رفت. شوت مارکوس آلونسو نیز بهتر از ضربه پدرو نبود. حرکت کولاشیناچ و چند رفت و آمد، می رفت که دروازه چلسی برای بار سوم باز شود. فرار هکتور بیرین در صحنه ای مشکوک به آفساید، می توانست شانسِ خوبی برای توپچی ها ایجاد کند که توپ به کرنر رفت. بلافاصله چلسی می توانست به گل برسد که ضربه بارکلی تازه به بازی آمده، بی حاصل بود. حرکت انفرادی هازارد و ضربه او نیز با گل همراه نشد. مصدومیت هکتور بیرین باعث شد تا محمد الننی به بازی بیاید. حرکت ایووبی و پاس او به الننی، با ضربه بی دقت بازیکن مصری به بیرون رفت. آنتونی تیلور، 6 دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد. حرکت بارکلی و پاس او به ژیرو، با ضربه ای از مهاجم فرانسوی همراه نشد و توپ از زیر پای او فرار کرد. بازی با نتیجه 2-0 به سود چلسی تمام شد.

شرح گل ها

الکساندر لاکازت ( آرسنال 1-0 چلسی): ارسال هکتور بیرین، با کنترل و چرخش خوب از مهاجم فرانسوی همراه شد تا با غفلت مدافعین چلسی، شوتِ لاکازت به زیبایی وارد دروازه چلسی شود.آرسنال 2-0 چلسی؛ توپچی ها با یک پیروزی دلچسب در دربی لندن، قدرت نمایی کردند

لورن کوشیلنی ( آرسنال 2-0 چلسی): بر روی یک ضربه آزاد و اثر سوکراتیس بر روی توپ، لورن کوشیلنی با شانه خود توپ را وارد دروازه کپا کرد.آرسنال 2-0 چلسی؛ توپچی ها با یک پیروزی دلچسب در دربی لندن، قدرت نمایی کردند

خلاصه بازی

*/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی