تنیسور آذربایجان شرقی مقام دوم مسابقات آزاد ارس را کسب کرد


تنیسور آذربایجان شرقی مقام دوم مسابقات آزاد ارس را کسب کرد

به گزارش شنبه ایرنا، مسابقات جایزه بزرگ منطقه آزاد ارس در 28 گروه، اواخر هفته قبل آغاز شد و از هر گروه 2 بازیکن به مرحله بعدی صعود کردند. در مرحله بعد این...

به گزارش شنبه ایرنا، مسابقات جایزه بزرگ منطقه آزاد ارس در 28 گروه، اواخر هفته قبل آغاز شد و از هر گروه 2 بازیکن به مرحله بعدی صعود کردند.
در مرحله بعد این مسابقات 8 بازیکن وارد جدول اصلی مسابقات شدند که پس از انجام بازی های مرحله دوم به صورت حذفی، در نهایت مهران احدی از تهران مقام اول، سعید احمدیان از آذربایجان شرقی مقام دوم و پوریا عمرانی و بهراد عالمیان هر دو از مازندران مقام سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.
همچنین علی نظری از لرستان، حمید شمس از البرز، احمد داماد از تهران و مبین علیپور از آذربایجان غربی به ترتیب مقام های بعدی را کسب کردند.
در پایان مسابقات جایزه بزرگ تنیس منطقه آزاد ارس به 8 نفر برتر جوایز نقدی و 8 نفر بعدی هدایای ارزنده اهدا شد.
به گزارش ایرنا، مسوول برگزاری این دور از مسابقات شهرام سربخشیان دبیر هیات آذربایجان شرقی و سرداور مسابقات محمد درفشی نو از سرداوران ملی کشور بود.
گفتنی است، مسابقات جایزه بزرگ جام منطقه آزاد ارس با حضور 121 بازیکن از استان های مختلف کشور و 2 بازیکن از کشور ترکیه، 27 تا 28 دی ماه در شهر جلفا برگزار شد.
518/9853
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد