دولت، اقدامات شایسته‌ای برای معیشت مردم انجام داده است


دولت، اقدامات شایسته‌ای برای معیشت مردم انجام داده است

زنجان- ایرنا- استاندار زنجان گفت: به‌رغم شیطنت‌های دشمنان، امنیت ایران در منطقه زبانزد بوده و ذخایر کشور بسیار بیشتر و بهتر از سایر زمان‌ها است و دولت نیز اقدامات شایسته‌ای برای اقتصاد، اشتغال و معیشت مردم انجام داده است.

به گزارش ایرنا، فتح‌الله حقیقی شامگاه شنبه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان افزود: اولین مرحله سبد حمایتی برای 16 میلیون خانوار دارای درآمد کمتر از 3 میلیون تومان پرداخت شده است و این حمایت ادامه دارد.
وی با بیان این که دشمن در حال فشار حداکثری به کشور است، خاطرنشان کرد: تمام همت و تلاش دولت همراه با مردم این بوده که با پیروی ار رهنمودهای مقام معظم رهبری با اقتدار در مقابل این ظلم‌ها بایستد که خوشبختانه در طول 40 سال گذشته با تکیه بر توان داخلی در مقابل دشمنان ایستاده‌ایم.
حقیقی تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی چهره محترمی در دنیا دارد و در هیچ یک از معادلات سیاسی بین‌المللی قابل حذف شدن نیست که نشان از جایگاه قدرتمند آن به واسطه حضور نیروهای مسلح، بسیجیان و جوانان غیور است.
این مسئول با بیان این که شرایط امروز کشور در هیچ شاخصی قابل مقایسه با اول انقلاب نیست، ادامه داد: البته باید در درون نیز برخی مسائل مانند صرفه‌جویی در مصرف آب، حفظ محیط زیست و معیشت مردم را جدی گرفته و در پی یافتن راهکار برای مدیریت آن‌ها باشیم.
استاندار زنجان با تاکید بر عملیاتی شدن ارتباط مدیران با رسانه‌ها و نخبگان جامعه گفت: اگر اقدامی انجام می‌دهیم باید با ارائه گزارش آن، جامعه را امیدوار کنیم که راه اصلی آن رسانه است.
وی با بیان این که زمین‌های دولتی باید جهت واگذاری، احصا شوند، اظهار داشت: زمین‌های دولتی باید برای مسکن، گردشگری و سایر کاربری‌ها احصا و همچنین طرح‌های نیمه‌تمامی که جاذبه دارند به بخش خصوصی واگذار شوند.
حقیقی خاطرنشان کرد: کمیته نظارت بر اشتغال استان، تشکیل شده و مشاغل ایجاد شده واحدها را نظارت و دسته‌بندی کرده و اطلاعات به‌روز در اختیار داشته باشد.
این مسئول تاکید کرد: گزارش مشاغل ایجاد شده و برنامه‌های آتی این حوزه توسط دستگاه‌ها به جامعه گزارش داده شود.
9556/6085

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط