حدید: با احتیاط کامل برابر ایران بازی می‌کنیم/ الجابری: جاه‌طلبی جدیدی داریم


حدید: با احتیاط کامل برابر ایران بازی می‌کنیم/ الجابری: جاه‌طلبی جدیدی داریم

مدیر اجرایی و بازیکن تیم ملی فوتبال عمان درباره رویارویی با ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 اظهارنظر کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت ورزشی توفه عمان، احمد حدید، مدیر اجرایی تیم ملی فوتبال عمان گفت: جاه‌طلبی تیم ملی فوتبال عمان محدود به حضور در جمع 16 تیم برتر جام ملت‌های آسیا نمی‌شود و بازیکنان این تیم سخت تلاش می‌کنند تا به رویای صعود به نیمه نهایی این رقابت‌ها دست یابند.

وی در ادامه افزود: امیدوارم بازی فردا برابر ایران برای هواداران فوتبال عمان هیجان‌برانگیز باشد. ما دارای بازیکنان جوانی در ترکیب تیم ملی فوتبال عمان هستیم که تحت فشار زیادی در بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا قرار داشتند. زمان کوتاهی تا آماده‌سازی بازی برابر ایران داشتیم، اما با احتیاط کامل به دنبال کسب نتیجه مثبت هستیم.

علی الجابری، بازیکن تیم ملی فوتبال عمان نیز درباره بازی با ایران اظهار داشت: می‌خواهم از همبازیانم به خاطر بازی‌های خوب در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا و صعود به جمع 16 تیم برتر رقابت‌ها قدردانی کنم. همچنین از کادر فنی و هواداران به خاطر حمایت‌شان باید قدردانی کنیم. حالا ما جاه‌طلبی جدیدی را آغاز می‌کنیم که همان فکر کردن به آینده فوتبال عمان است.

همچنین یونس امان، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال عمان خاطرنشان کرد: این تیم توانمندی لازم برای شکست هر تیمی را دارد و مهم نیست حریف چقدر قدرتمند است. به نظرم تیم ملی فوتبال عمان می‌تواند به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و عمان از ساعت 20:30 فردا (یکشنبه - 30 دی) در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا 2019 به مصاف هم می‌روند. قضاوت این دیدار را سزار راموس از مکزیک بر عهده خواهد داشت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر