مصدومیت 11 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج


مصدومیت 11 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز جمعه به علت سقوط از ارتفاع در پیست اسکی کاکان 11مصدوم ترومایی توسط اورژانس کاکان(بویراحمد) امدادرسانی و خدمات رسانی شد.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : مصدومیت 11 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از خدمات رسانی اورژانس استان به 25 نفر در پیست اسکی کاکان یاسوج خبر داد.

جلال پوران‌فرد در گفت و گو با ایسنا، گفت: روز جمعه، 28 دی ماه ۹۷ به علت سقوط از ارتفاع در پیست اسکی کاکان ۱۱مصدوم ترومایی توسط اورژانس کاکان(بویراحمد) امدادرسانی و خدمات رسانی شد.

وی با بیان اینکه پرسنل اورژانس در سطح استان با ایثار و فداکاری در بیشتر مواقع از جان خود سرمایه می‌گذارند که جان هم وطنی را نجات دهند افزود: یک مورد از هموطنان عزیز در کوهستان که به صورت تفریحی رفته بودند و از ناحیه لگن و پا دچار آسیب شدید شده بود توسط پرسنل اورژانس کاکان بعداز از ۴۵ دقیقه پیاده روی در کوهستان برف گیر "کاکان" و با کمک مردم توانستند فردی که دچار سقوط شده بود را نجات دهند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روز گذشته جمعه تصادف خودروی پراید وانت بار و نیسان یدک کش(جرثقیل) ۵ مصدوم در پی داشت، خاطرنشان کرد: هر پنج مصدوم با وجود ترافیک شدید جاده "کاکان" به علت پیست اسکی توسط اورژانس کاکان خدمات رسانی و به بیمارستان انتقال داده شدند.

پورانفرد تصریح کرد: در این چند روزی که آسمان استان بارش برف را داشت در حوزه کاکان به بیش از ۲۵ نفر از هم وطنان، مسافرین و گردشگران که به کاکان جهت تفریح در پیست اسکی رفته بودند خدمات‌رسانی شده است.

وی ادامه داد: در مجموع مصدومین ۱۰نفر به بیمارستان انتقال و مابقی مداوی سرپایی شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد ضمن توصیه به هموطنان، مسافران و گردشگران به رعایت نکات ایمنی اضافه کرد: اورژانس ۱۱۵بصورت ۲۴ساعت شبانه روز در خدمت هموطنان عزیز در حال امدادرسانی است.

به گزارش ایسنا، پیست اسکی کاکان یاسوج هم اکنون به علت برخی مشکلات و کمبودها تعطیل است اما مردم و گردشگران در اطراف این پیست به تفریح و بازی می پردازند که در برخی موارد به علت رعایت نکردن نکات ایمنی مصدوم و مشکلاتی را ایجاد می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل