رئال مادرید 2-0 سویا؛ پیروزی دلچسب و صعود به رتبه سوم


رئال مادرید 2-0 سویا؛ پیروزی دلچسب و صعود به رتبه سوم

رئال مادرید با گل های دیرهنگام کاسیمیرو و مودریچ موفق شد سویا را شکست دهد.

رئال مادرید با گل های دیرهنگام کاسیمیرو و مودریچ موفق شد سویا را شکست دهد.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید در بازی سخت و حساس از لحاظ جدولی، موفق شد سویا را 2-0 شکست دهد تا به رده سوم جدول برسد.

در شروع نیم فصل دوم فوتبال اسپانیا، رئال مادرید در خانه خود پذیرای سویا بود، مسابقه ای که با توجه به نزدیکی دو تیم در جدول، اهمیت خاصی داشت. در 20 دقیقه بازی، شاهد یک مسابقه سریع بودیم و دو تیم به دو فرصت خوب رسیدند ولی هیچ یک به گل بدل نشد.

بعد از آن، تا حدود دقیقه 30 سویا تیم برتر میدان بود و موقعیت های بیشتری بدست آورد، در آن سمت زمین ویسینیوس بیش از دیگر بازیکنان رئال در متن حرکات هجومی این تیم قرار داشت ولی تلاش های او در رسیدن به دروازه حریف به نتیجه نرسید تا بازی در نیمه نخست 0-0 تمام شود.

اما نیمه دوم را باید کاملاً به نام رئال مادرید نوشت، بازیکنان میزبان در 20 دقیقه نخست نیمه دوم، بارها با شوت های از راه دور دروازه حریف را هدف گرفتند. دو شوت مودریچ و سبایوس خطرناک تر از بقیه بود اما به گل تبدیل نشدند. ضربه سر واران هم در دقیقه 73 با اختلافی اندک به بیرون رفت.

ولی در نهایت این کاسیمیرو بود که به داد رئال مادرید رسید. شوت سهمگین او در دقیقه 78 رئال مادرید را به گل برتری رساند و سویا بالاخره دروازه اش را بازشده دید.

در ادامه، در دقیقه 93، توپگیری مودریچ باعث شد او در موقعیت تک به تک قرار گیرد و با ضربه ای بغل پا گل دوم را بزند و بازی 2-0 تمام شود. با این برد رئال مادرید به رده سوم رفت و بالاتر از سویا قرار گرفت.

1878

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان