آغاز مسابقات بین المللی کاراته زیر 18 سال با حضور ایران در باکو


آغاز مسابقات بین المللی کاراته زیر 18 سال با حضور ایران در باکو

مسابقات بین المللی کاراته جمهوری آذربایجان با عنوان «آرپاچای -اوپن باکو» با حضور ورزشکاران ده کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در باکو آغاز شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما، مسابقات بین المللی کاراته جمهوری آذربایجان با عنوان «آرپاچای -اوپن باکو» با حضور ورزشکاران ده کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران در باکو آغاز شد. در این رقابت های بین المللی 800 ورزشکار از ده کشور رقابت می کنند و از کشورمان هم علاوه بر 15 ورزشکار نونهالان که در قالب تیم ملی فردا رقابت خواهند کرد 25 ورزشکار هم در سبک شوتوکان به سرپرستی« یوسف قاطع » در رده سنی هشت تا زیر 18 سال شرکت کرده است.تاکنون در بخش کاتای این مسابقات از کشورمان در رده سنی نوجوانان در سبک شوتوکان امین شفیعی موفق به کسب نشان طلا و علیرضا علیزاده و شکیبا فرخ لقا به نشان برنز دست یافته اند .فردا در دومین روز از برگزاری این رقابت ها هم تیم ملی نونهالان کشورمان به رقابت خواهند پرداخت.
تیم کاراته نونهالان که چند روز پیش به باکو سفر کرده است پس از برگزاری کمپ تمرینی با حضور ملی پوشان کاراته ایران و جمهوری آذربایجان در باکو فردا در مسابقات بین المللی (آرپاچی اوپن) شرکت می کند.محمدرضا سواری، امیررضا برزویی، مرتضی کریمی، حسین علی نژاد، محمدحسین شیرصفت، معراج محمدی، محمدطا‌ها مهدیزاده، علی زمانی، مهراب مددی، نیما خادمی نیا، سهیل میدان رو، علی توکلی، محمدسروش محمدی، مبین پورحیدری و طا‌ها بشاورد ?? کاراته کایی هستند که با سرمربیگری اکبر عبدلی در باکو به سر می برند.نفرات اول رنکینگ کاراته وان، مسابقات استعدادیابی، انتخابی کشور و نیز ? نفر برتر رنکینگ لیگ کاراته وان (از میان نفرات دوم) کاراته کا‌های دعوت شده به این اردو هستند.این اردوی تمرینی تا دوم بهمن ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط