سینا صنعت ایذه به دنبال دومین برد خانگی/ نیم نگاه منصور به صدر جدول


سینا صنعت ایذه به دنبال دومین برد خانگی/ نیم نگاه منصور به صدر جدول

به گزارش فرتاک ورزشی (/fa/component/roojanews/frame.html?href=/)، در یکی از مهمترین دیدارهای هفته چهارم لیگ...

به گزارش فرتاک ورزشی،

در یکی از مهمترین دیدارهای هفته چهارم لیگ دسته سه فوتبال کشور تیم سینا صنعت ایذه در ورزشگاه تختی ایذه از ساعت 14 میزبان تیم منصور ساوه خواهد بود .

دو تیم در حالی به مصاف هم خواهند رفت که در هفته سوم در مقابل حریفان خود متوقف شدند.

سینا صنعت ایذه در بوشهر در مقابل پدیده این شهر با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب شد و تیم منصور ساوه نیز در حالیکه از حریف خود ۲ بر ۰ عقب بود توانست در دقایق پایانی باخت را با تساوی عوض کرد. تا با این اندیشه در این دیدار به مصاف هم بروند .

سیناصنعت ایذه که یک برد و دو شکست را در کارنامه خود دارد برای ثبت دومین پیروزی خانگی خود به میدان خواهد رفت و در ظرف دیگر نماینده فوتبال ساوه نیز نیم نگاهی با شکست میزبان خود و نتیجه نگرفتن رقیب صدرنشین خود(استقلال ملاثانی) به صدر جدول خواهد داشت.

جایگاه دو تیم در جدول

نماینده فوتبال خوزستان در لیگ سه فوتبال ایران با کسب ۳ امتیاز از سه بازی در مکان هشتم جدول قرار دارد اما تیم منصور ساوه از ۳ بازی گذشته خود ۷ امتیازی است و بر حساب تفاضل گل کمتر نسبت‌ به استقلال ملاثانی در رده دوم است.

بازیکنان تاثیر گذار خود:

سید یحیی رحمانی، پژمان شاهپری، مسعود محمودی، رضا احمدیان در کنار دیگر بازیکنان سینا صنعت ایذه می توان گفت بازیکنان تاثیر گذار خواهد بود و در ظرف دیگر هم تیم ساوه در خطوط دفاع و حمله شرایط خوبی دارند.

دیدار دو تیم فوتبال سینا صنعت ایذه و منصور ساوه از هفته چهارم لیگ دسته سه ایران فردا یک شنبه ۳۰ دی ماه در ورزشگاه تختی ایذه به مصاف هم خواهند رفت.

گزارش: فیروز بیگلری

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شنیده شدن صدای انفجار در شهر قهجاورستان اصفهان