توزیع سراسری گازوئیل یورو 4 در 412 جایگاه سوخت


توزیع سراسری گازوئیل یورو 4 در 412 جایگاه سوخت

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع نفت‌گاز یورو 4 در بیش از 412 جایگاه کلانشهر و شهر کشور خبر داد.

توزیع سراسری گازوئیل یورو 4 در 412 جایگاه سوخت
به گزارش فانوس، سیدمحمدرضا موسوی‌خواه، در آیینی نمادین که به مناسبت روز هوای پاک، در محل ساختمان اصلی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با قدردانی از کارکنان دوچرخه‌سوار این شرکت برگزار شد، گفت: با تلاش‌های انجام شده در وزارت نفت و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای تولید سوخت پاک در پالایشگاه‌های کشور، هم اکنون بنزین یورو ۴ در همه کلانشهرهای کشور و گازوئیل یورو ۴ افزون بر کلانشهرها در بیش از ۱۱۲ شهر هم توزیع می‌شود.

وی با اشاره به این که تولید بنزین و گازوئیل یورو ۴ و ۵ در بسیاری از پالایشگاه‌های کشور در حال انجام است و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد توزیع بنزین و گازوئیل با کیفیت در همه کلانشهرها و بسیاری از شهرهای کشور باشیم،‌ افزود: تلاش می‌کنیم تا بنزین و گازوئیل یورو ۴ در همه ۳ هزار و ۶۰۰ جایگاه عرضه بنزین و ۲ هزار و ۴۰۰ جایگاه عرضه نفت‌گاز توزیع شود.

موسوی‌خواه با اشاره به این که هم‌اکنون در همه جایگاه‌های عرضه سوخت سطح کلانشهرها و شهرهای استان‌ تهران، مرکزی و البرز بنزین و نفت‌گاز یورو ۴ توزیع می‌شود، گفت: در شهر مشهد و استان خراسان رضوی به بیش از ۹۰ درصد مصرف در نفت گاز یورو رسیده‌ایم و در شهرهایی نظیر تربت حیدریه و مسیرهای مواصلاتی آن به‌طور کامل عرضه نفت گاز یورو انجام می‌شود.

وی همچنین از توزیع بنزین یورو ۴ تولیدی در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در استان‌های بندرعباس، سیستان و بلوچستان، بوشهر، کرمان، یزد، اصفهان، تهران و قم خبر داد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین از توزیع گازوئیل یورو ۴ در مصارف عمده صنعتی خبر داد و گفت: اولویت ما در این بخش مصرف‌کنندگانی هستند که آلودگی‌های بیشتری تولید می‌کنند و سوخت توزیعی در بین همه مصرف‌کنندگان عمده صنعتی در استان‌های تهران، البرز و مرکزی هم اکنون یورو ۴ است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟