نمایشگاه کتاب هرمزگان امسال نیز برگزار می‌شود


نمایشگاه کتاب هرمزگان امسال نیز برگزار می‌شود

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نمایشگاه کتاب هرمزگان امسال نیز اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند ماه برگزار می‌شود.

پیشتر شایع شده بود امسال نمایشگاه کتاب هرمزگان برگزار نمی‌شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، عبدالهادی فقهی زاده در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: گرچه هرمزگان با شاخص‌های اقتصادی شناخته می‌شود، اما اهالی فرهنگ این استان را با ظرفیت‌های بزرگ فرهنگی و هنری می‌شناسند.
استاندار هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در شرایط فعلی اقتصادی، هنرمندان و اهالی فرهنگ می‌توانند کمک بسیار زیادی به کشور بکنند.
فریدون همتی افزود: اصلاح فرهنگ مصرف و صرفه جویی یکی از مباحث مهمی است که صداوسیما و هنرمندان و اهالی فرهنگ می‌توانند در جامعه محقق کنند.
استاندار هرمزگان گفت: استانداری از برپایی جشنواره فیلم کوتاه معرفی توانمندی‌ها و جاذبه‌های هرمزگان حمایت می‌کند و فرهنگ و ارشاد و کنار صداوسیما و متولیان گردشگری می‌توانند این جشنواره را راه اندازی کنند.
احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مسئولیت در حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار سنگین است و نیاز به تدبیر و تلاش ویژه دارد.
وی افزود: هفته نامه‌ها در استان نقش بسیار مهمی دارند که مدتی است با مشکلات مالی مواجه هستند و مسئولان باید در زمینه دادن آگهی‌های دولتی با این نشریات همکاری کنند.
حجت الاسلام سید مصطفی ذوالقدر دیگر نماینده مردم هرمزگان نیز در این مراسم گفت: در استان کمبود شدید کتابخانه وجود دارد که رفع این نیاز باید در دستور کار مسئولان فرهنگ و ارشاد باشد.
در پایان این مراسم با حکم وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رضا کمالی زرکانی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد هرمزگان معرفی شد و از زحمات علیرضا درویش نژاد مدیرکل پیشین فرهنگ و ارشاد هرمزگان قدردانی شد.
کمالی زرکانی پیش از این مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان بود و علیرضا درویش نژاد نیز به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان همدان منصوب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا