ترامپ رسانه ها را به ناجوانمردی متهم کرد


ترامپ رسانه ها را به ناجوانمردی متهم کرد

تهران - ایرنا - «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز شنبه در توییتی سخنان حمایتگرانه «نیوت گینگریچ» رئیس سابق مجلس نمایندگان از خود را مورد تائید قرار داد و رسانه ها را به رفتاری ناجوانمردانه نسبت به خود متهم کرد.

به گزارش ایرنا، ترامپ در صفحه توییتر خود نوشت: نیوت گینگریچ به حق گفت که رسانه ها با هیچ رئیس جمهوری از زمان آبراهام لینکلن به اندازه رئیس جمهوری محبوب شما، من، به بدترین نحو یا به روشی ناجوانمردانه تر رفتار نکرده اند.
ترامپ در عین حال در این توییت تاکید کرد که هیچ رئیس جمهوری به اندازه وی در دو سال اول دوره ریاست جمهوری، به قول هایش عمل نکرده است.
ترامپ همچنین در توییت دیگری به دستاوردهای دوره ریاست جمهوری اش بالید و از رسانه ها به دلیل منعکس نکردن اخبار در این زمینه انتقاد کرد.
وی در این توییت نوشت: اقتصاد، یکی از بهترین در تاریخ کشور ماست، به طوری که نرخ بیکاری به پایین ترین سطح طی 50 سال رسیده و بازار بورس برای رکوردشکنی دوباره آماده است، با این حال، استیضاح همه آن چیزی بود که دیروز براساس یک داستان ساختگی شنیدید. می خواهید شاهد سقوط بازار بورس و استیضاح ترامپ باشید.
این توییت در پی گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه ترامپ به «مایکل کوهن» وکیل سابقش گفته است به کنگره دروغ بگوید.
کوهن چندی پیش به اتهام ارتکاب چند فقره جرم از جمله کلاهبرداری مالی، تقلب مالیاتی و دادن حق سکوت به دو زن برای فاش نکردن روابط نامشروعشان با ترامپ، به سه سال حبس محکوم شد.
کوهن در جلسه محاکمه خود مسئولیت کارهایش را برعهده گرفت و گفت که با رهنمود شخص ترامپ، حق سکوت داده است.
اما رئیس جمهوری آمریکا هدایت کوهن برای قانون شکنی را رد کرد و مدعی شد که جرایم کوهن هیچ ربطی به وی ندارد.
کوهن اتهام های وارده به خود مبنی بر فرار مالیاتی، گزارش کذب به یک بانک و اقدامات غیرقانونی در جریان مبارزات انتخاباتی را پذیرفت.
وی همچنین به دروغگویی به کنگره اعتراف کرد، اتهامی که از تحقیقات «رابرت مولر» بازپرس ویژه پرونده رسیدگی به دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا ناشی می شود.

اروپام**9109**2040

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت