شجاعی: فوتبال برای خیلی از مردم ایران یک مُسکن است/مقابل عمان باید باهوش باشیم


شجاعی: فوتبال برای خیلی از مردم ایران یک مُسکن است/مقابل عمان باید باهوش باشیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت:فوتبال برای خیلی از مردم ایران یک مسکن است، آنها با یک برد تیم ملی کلی از مشکلات زندگی خود را فراموش می کنند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مسعود شجاعی در نشست خبری پیش از بازی با عمان اظهار داشت:قبلا هم گفته ام که وقتی می گویم ما یک تیم فوتبال و خانواده هستیم به دلیل این است که هر بار لباس تیم ملی را می پوشیم انرژی مثبت به ما منتقل می شود. مردم گوشه ای از قلب و ذهن ما هستند، فوتبال برای خیلی از مردم ایران از یک مسکن است، آنها با یک برد تیم ملی کلی از مشکلات زندگی خود را فراموش می کنند و ما این را خوب درک می کنیم. وقتی بازی را می بریم بیشتر به ایرانی بودن خودم افتخار می کنم، می دانم که وقتی می بریم شادی بعد از این برد چقدر در زندگی مردم تاثیر گذار است.

شجاعی در پاسخ به سوال خبرنگار عمانی پیرامون تیم ملی کشورش گفت: مشخصا برای تیم عمان احترام زیادی قائل هستیم. در 10 سال گذشته هر بر جلوی این تیم بازی کردیم مشکل داشتیم، ما آنها را آنالیز کردیم و آماده هستیم اما خیلی باید باهوش باشیم و کار سختی داریم. من روز اول هم گفتم ما 7 فینال داریم و فردا چهارمین فینال ما است. هر تیمی بیشتر تلاش کند می تواند برنده بازی شود.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد