حضور 10 کشور در کمپ تمرینی کاراته ایتالیا


تیم ملی کاراته ایران در کنار تیم‌های ملی 9 کشور در کمپ تمرینی ایتالیا در حال تمرین است.

حضور 10 کشور در کمپ تمرینی کاراته ایتالیابه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی کاراته مردان و بانوان ایران پس از برگزاری چند مرحله اردوی آمادگی راهی کشور ایتالیا شد تا در کنار تیم های ملی 9 کشور دیگر به تمرین بپردازد.

در حالی که پیش از این گفته می شد که تیم ژاپن در این کمپ حضور دارد اما سایت لاگازتا دلو اسپرت با اشاره به برگزاری این کمپ تمرینی نوشت: تیم های ملی کشورهای ایران، برزیل، اسکاتلند، قزاقستان، عربستان سعودی، نروژ، رومانی، مقدونیه و نمایندگان کره جنوبی به همراه تیم ملی کشور میزبان در این کمپ تمرینی حضور دارند تا پیش از شروع لیگ جهانی کاراته فرانسه به تمرین بپردازند.

تیم ملی کاراته مردان کشورمان در غیاب صالح اباذری و علی اصغر آسیا بری زیر نظر شهرام هروی، شهاب سلطانی و حسین روحانی به عنوان سرمربی و مربیان تیم ملی در ایم کمپ حاضر شده است. تیم ملی بانوان نیز با هدایت ستاره موسوی به کشور ایتالیا سفر کرده است تا با کسب آمادگی راهی فرانسه شود.

این کمپ تمرینی به مدت 5 روز بوده و پس از آن تیم های ملی کشورمان برای حضور در نخستین تورنمنت جهانی سال 2019 راهی کشور فرانسه می شوند تا با کسب مدال و امتیازات این رقابت ها یک گام به المپیک 2020 توکیو نزدیک تر شوند.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست فدراسیون کاراته به غیبت عباسعلی در اردوی تیم ملی

انتخابات ریاست کاراته با ۲۳ نامزد و یک صندلی!

سلطانی: کاراته امروز نیاز به حمایت مسئولان دارد/ سال حساسی پیش روی تیم ملی است

انتهای پیام/

حضور تیم ملی کاراته در کمپ تمرینی ایتالیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)