زادمهر: درباره اظهارات کی روش باید سیاست سکوت را در پیش بگیریم


زادمهر: درباره اظهارات کی روش باید سیاست سکوت را در پیش بگیریم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: تیم ملی نیاز به آرامش دارد و باید سیاست سکوت را در قبال اظهارات کی روش در پیش بگیریم.

زادمهر: درباره اظهارات کی روش باید سیاست سکوت را در پیش بگیریم

محمد زادمهر پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات حاشیه ساز کی روش بیان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان برای موفقیت در جام ملت‌های آسیا نیاز به آرامش دارد بنابراین در این مقطع حساس به خاطر منافع ملی باید سکوت کنیم تا ملی پوشان بدون دغدغه به مصاف حریفان خود بروند.

او ادامه داد: از یک مربی حرفه‌ای همانند کی روش بعید است که چنین اظهاراتی را مطرح کند چرا که ملت ایران دست به دست هم دادند و از تیم ملی حمایت می‌کنند تا این تیم در جام ملت‌های آسیا به موفقیت برسد. به هر حال سیاست سکوت را باید در پیش بگیریم تا بعد از پایان این رقابت‌ها این موضوع را در زمان مناسب بررسی کرده و صحبت‌های کی روش را نقد کنیم.

پرداختن به مسائل حاشیه ای به نفع تیم ملی فوتبال کشورمان نیست

زامهر درباره راهکارش برای جلوگیری از مسائل حاشیه‌ای در تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به نظرم در حال حاضر نباید به بحث و بررسی اظهارات کی روش بپردازیم چرا که پرداختن به مسائل حاشیه ای به نفع تیم ملی نیست و همچنان باید از تیم ملی کشورمان حمایت کنیم تا مشکلی در جام ملت‌های آسیا نداشته باشد. همچنین بهتر است اصحاب رسانه با کی روش درباره مسائل غیر فنی مصاحبه نکنند تا باز هم حاشیه‌ای ایجاد نشود.

بزرگان ورزش باید مسائل تیم ملی را مدیریت کنند

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: به هر حال ۴ بازی تا پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مانده است و بزرگان ورزش کشورمان باید مسائل حاشیه‌ای تیم ملی را مدیریت کنند و حرفی نزنند تا بعد از پایان رقابت‌ها در این باره تصمیم بگیرند.

تیم ملی فوتبال کار سختی برابر عمان ندارد

او درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تصریح کرد: تیم ملی کشورمان با صدرنشینی در مرحله گروهی مسیر راحتی برای رسیدن به قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را دارد. همچنین تیم ملی عمان در دسته دوم آسیا قراردارد و به طور حتم ملی پوشان کشورمان کار سختی برابر این تیم ندارند و آن‌ها می‌توانند این تیم را شکست بدهند و به مرحله بعد راه یابند.

پیشکسوت فوتبال درباره مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا خاطر نشان کرد: به نظرم تیم ملی کشورمان مدعی اول قهرمانی در آسیاست و بعد از آن تیم‌های ملی ژاپن، کره جنوبی و استرالیا شانس قهرمانی در این رقابت‌ها را دارند.

بیشتر بخوانید:

واکنش رئیس فدراسیون فوتبال به اظهارات کی روش

کی روش:تاج اطلاعات را از من پنهان کرد/وزیر ورزش نمی‌خواهد اینجا باشم

حضور عضو هیئت رئیسه فدراسیون در تمرین تیم ملی ایران/ خنده ملی پوشان با شعار "یاشاسین اشکان"

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس